klein groepje deel 4:)

zo weer even bovenaan begonnen! wanneer moet die kraamzorg langs gekomen zijn? heb er nog niks van gehoord, als ze de 2e week nog niks hebben laten horen bel ik er zelf maar eens achteraan geloof ik!
vandaag komt de babykamer binnen!!!! dus nog ff poetsen:)
net controle bij de vk gehad, mn hb die is prima dus das mooi meegenomen, hoef ik niet aan die vieze tabletten. verder hebben we het hoofdje vast mogen pakken, heb alleen nu wel het gevoel dat ik beurs ben:) vanmiddag heb ik weer een echo bij de gyn, ff kijken of de placenta nog naar behoren werkt en of puk niet te hard groeit hahaha... nou als ik die buiken op hyves zie.....

nou tot vanmiddag!!!!

Hey Gean,

Bij mij is ze 2 weekjes geleden al geweest. Maar dat was geloof ik erg vroeg. Meende te hebben gehoord dat het zo tussen de 32 en de 35ste week is. Maar gewoon lekker bellen joh.

Ja leuk he dat Hyves zodat je nu ook foto's kan zien. Mijn vader zei van de week tegen mij dat ik al een flinke moeke werd. Maar in vergelijking met anderen heb ik nog maar een klein buikje. Leuk al die verschillende zwangerschappen!

zo net terug van de gyn. alles was goed!!! nog ff een paar fotootjes mee gekregen en weer wat bloed minder. over 5 weken mocht ik weer terugkomen voor de laatste controle bij de gyn en als ik het niet vertrouwde. verder gewoon bij de vk.
nou de kleine ligt met zn kont nr beneden en weegt 1400g...

zal ook nog eens een foto van mn buik op hyves zetten. is mr een kleintje hoor vergeleken bij jullie:)

Hai dames's,

Ook hier net terug van de verloskude....weer iets te lage bloeddruk,en verwijzing naar Cesar...voor de bekken!

Ook hier nog geen bericht gehad voor de kraamzorg....

Hyves is top leuk om al die dikke buiken te zien mijn buik staat er ook mooi op nu!

heb nog niet op de hyvves site gekeken. Ben daar niet zo goed in.. die hyvves. Maar wie weet kan ik mijn buikie er ook bij zetten.
Kraamzorg kon morgen komen, (ben vandaag 29 weken) maar afgesproken voor 14 januari. Vind het wel best. Ga in de kerstvakantie eens een babywasje doen en beddengoed wassen en zo....
Marianne

gean.... heb ik iets gemist??? Wat is dat eerste berichtje hier? Hoofdje beet gepakt? Hoe doe je dat?
Over die kraamzorg, hier gaat dat dan anders (BE) maar de beide keren dat ik in NL nog woonde stonden ze toch rond de 6e maand op de stoep hoor! Anders zelf idd ff achteraan bellen!

Dames, ben ziek nu. Overgeven enzo (je weet wel..) en een rug pijn een rug pijn om te janken gewoon! En het typische is dat ik ditzelfde bijna precies een jaar geleden ook heb gehad! Toen ben ik er op kerstavond mee bij de huisarts beland (merrie christmas!!) nu probeer ik dat te voorkomen, maar ik kan bijna niets nemen is het niet door de zwangerschap, is het wel door mijn bloed! En het doet zoo'n pijn!

Ik heb op die hyves gekeken vorige week maar moet je je dan eerst bij iemand aanmelden om een fototje te plakken? Of hoe gaat dat? Ik ben er ook niet zo in thuis...
nu weer plat (hoewel plat... met dat maagzuur :s)
Liefs as

Terug
Bovenaan