klein groepje deel 4:)

ha,
tis idd erg rustig:) nog moe van de kerst denk ik!
tja het alleen zitten is al vermoeiend genoeg, waar was je ook alweer naartoe?
vandaag wel de keuken gesopt want mn man bakte oliebollen en laat de troep maar lekker liggen.... dus gelijk maar een heleboel herrie geschopt, hij ging gelijk allerlei klusjes doen:)
ik heb donderdag een late en vrijdag een vroege, savonds nog op visite, za en zo nog een vroege en ma een late. en dinsdag dan maar de hele dag slapen en op de bank hangen ben nu al moe als ik het opschrijf!:)
ik zal ook eens foto's maken en erop zetten, komt helemaal niks van de laatste tijd:(

byebye

hihi dat helpt he, zeggen dat het rustig is!
Ik heb een heeerlijke rustige week! Kids zijn een week bij hun pa dus tot zondag heb ik he thuis vooor me alleen (met mijn vriend natuurlijk savonds!) ik heb me voorgenomen lekker veel te doen, ik heb een lijstje gemaakt met dingen die ik nog moet doen, en ga straks eerst beginnen met de keuken onder handen te nemen, lekker muziekje op! Komt goed!
Gisteren ook (te)veel gedaan, maar dan vooral boodschappen, dat word me toch zoooo zwaar he. Hebben jullie dat ook? Ik zie er telkens als een berg tegenop, dat gezeul met al die spullen, kopen, inpakken, thuis uitpakken... elke week weer :s

Volgens mij was lin naar engeland toch? Hoe is dat nou, engeland is het daar nou echt zoveel natter als hier?
Dames, ik ga aant werk!
Hebben jullie mijn fotos trouwens op die hyves gezien?

grx

Ik ga zo eens kijken gean!
Ik heb vanmorgen de 'streep' op mijn buik ontdekt, hebben jullie dat ook al? Misschien staat ie er al ff maar toevallig vanmorgen viel het me op.
Ik mag wel zeggen dat het af en toe heerlijk is als de kids ff een weekje weg zijn hoor! Wat een rust en je huis blijft schoon :p maar na een week zie ik ze altijd graag weer terug!
Jullie ook zo last van dromen? Ik word er niet goed van! Vannacht was de koningin op ons aant wachten in een bus met oranje plastic klompen aan, maar wij lagen nog in bed....???? tja, ik heb de kerstpreek van haar niet gezien dit jaar, misschien dat het daar door komt :p

Gean, welke foto is van jou???? Ik neem aan dat jij Geanne bent maar bijna niemand zet de naam onder de foto, welke moet ik kijken?
Er zitten er dikke buiken bij he :p!!!
Ik zei al tegen mijn vriend dat ik nog helemaal niet hoef te klagen dat ik me zo dik voel vergeleken sommige :p

hoi,
ja dat had je goed geraden:) ja zit elke keer weer met verbazing te kijken. tis voor jou de 3e toch? vraag me soms af hoe dat velletje weer in zn fatsoen gaat, heb soms het idee dat ik een meter extra vel over hou.... hahaha

nou ik HEB een 'meter' vel over hoor! Dan geen meter maar terug 'strak' is he tbij mij helemaal niet gegaan!!!
Maar nu weet ik nog niet welke foto van jou is he :p
Hoe spreek je jou naam eigelijk uit als Jeanne?
En ja, tis mijn derde ;)

Terug
Bovenaan