Klein Groepje

Nou ik ga vandaag of morgen dus bevallen...
Bizar om dit te weten zeg!
Ik ben vannacht vruchtwater verloren, lag heerlijk te slapen en werd dus wakker door een golf van warm water tussen mijn benen.
Pete is meteen een handdoek gaan halen, de kleur gecontroleerd, beetje rozig en doorzichtig. Maar verder niks, geen weeen.
Dus de VK gebeld, ze is gekomen, doptone gebruikt, hartje klopte prima. Ze heeft een kweekje afgenomen, vanwege een bacterie die je kan hebben en over kan dragen op de baby tijdens de bevalling. (pete heeft deze vanochtend naar het ziekenhuis gebracht).
Ik moet vandaag rustig aan thuis blijven, en afwachten of de weeen beginnen. Vanavond om 7 uur belt de VK om te vragen hoe het gaat, als er nog niets gestart is dan belt ze dan de gynaecoloog en wordt ik morgenvroeg ingeleidt.

Dit was vannacht om half 1 en het is nu half 9, en behalve dan dat ik dus nu met een kraamverband zo nu en dan vruchtwater verlies is er niets aan de hand.
Dus ik verwacht eigenlijk dat het morgen gaat geboren worden, op de verjaardag van opa (mijn vader)... Maar ja da's beter als op de verjaardag van papa aankomende zondag...

Ik hou jullie op de hoogte,

Groetjes Linda

(38 weken en 3 dagen)

Owwwww Linda!!
Spannend zeg.
Had je wel een zeiltje op bed liggen?
Lijkt me zo raar als je ineens het vruchtwater voelt lopen.
Hoop voor jou dat de weeen in de loop van de dag toch gewoon gaan beginnen, das toch iets beter dan inleiden.
maar oowwwwwwwww wat spannend zeg.
Hou ons op de hoogte, ennuh toi toi toi

Ohhh wat super spannend zeg!!!!!
Ik hoop voor je dat de weeën straks toch een beetje op gang beginnen te komen.
Heel veel succes meid!!!! En ik wens je een voorspoedige bevalling toe.

Liefs marielle 36w1d

Spannend! Mijn vorige bevalling begon precies hetzelfde! Mij hebben ze echter nog 2 dagen laten lopen voordat ik ingeleid werd. De weeën kwamen maar niet!

Terug
Bovenaan