Klein Groepje

Nee, geen weeen!!!

Ik ben maar rustig aan mijn stoel aan het afmaken, misschien weet de baby dit wel, en wacht ie tot ik daarmee klaar ben... ??? Ik heb ook een sterk gevoel dat ik morgenvroeg ingeleidt ga worden, of misschien begint het vannacht nog?

We zullen gewoon af moeten wachten... Raar hoor!

Oh Gean, da's wel vervelend idd om steeds een andere gyn te hebben, vooral als er zo'n muts tussen zit...
Groetjes Linda

hey, vervelend dat het niet op gang komt, hoop voor je dat het vannacht toch gaat beginnen! stoel ondertussen al helemaal klaar??:) zal van gekkigheid niet weten wat ik moest doen om de tijd vol te krijgen...
ondertussen verlies ik heel iets taai slijm met bloed, denk dat het van het toucheren komt maar je weet maar nooit.... verder veel pijnlijke harde buiken gehad vanmiddag dus het lijkt wel echt te worden.....

Stoel is klaar. Hoes zit nu in een snelle was, en dan na de droger kan ie naar de babykamer!
Ik heb zojuist de verloskundige aan de telefoon gehad, ik moest tempen, dat was prima, kon haar verder vertellen dat ik nog steeds wel vruchtwater verlies, maar dat dit nu helder van kleur is. Baby beweegt goed, dus dat is fijn. Verder geen weeen...
Moet om kwart over 7 morgenvroeg bellen met de verloskamer om te kijken of we kunnen komen, en dan wordt om 8 uur/ half 9 na een half uur CTG het infuus langzaam aan gestart.
Ik hoop dat ik de verloskundige vannacht nog gewoon bij ons thuis uit kan nodigen... Doordat de weeen alsnog spontaan van start gaan...

Dadelijk bevallen nog op dezelfde dag Gean, dat zou toevallig zijn...

Nou, de kans is in ieder geval nu erg groot dat deze kleine dezelfde verjaardag gaat hebben als zijn Opa (ons pap).

Mijn ouders hebben gelukkig nog niet gebeld, en ook schoonouders niet, want als ze bellen kan ik niet liegen en zeggen dat 'alles goed' is... En ik wil ze liever pas inlichten als de baby er is...

Groetjes Linda

Hoi Linda,
Ik lees je berichten. Spannend hoor!
Morgen gaat het dus gebeuren (tenzij het vannacht op gang komt!), maar ook dan zal de beeb er morgen pas zijn.
Wat goed dat ze je temp zo in de gaten houden! Ik ben bij de eerste bevalling ziek geworden en ook onze dochter bleek ziek. Van de GBS bacterie... Balen, want zij moest meteen de couveuse in en moest een aantal dagen blijven. Gelukkig is alles goed gekomen!

Ja dat heeft idd met een bacterie te maken, heb dus ook kweekje waar we morgen de uitslag van krijgen voordat er ingeleidt gaat worden, als dit betekent dat ik de bacterie heb krijg ik antibiotica...

Ik ga slapen, kan ik waarschijnlijk goed gebruiken...
Hoop dat het lukt...

Groetjes Linda

Jee, geen wee en je stoel is al lang af! Haha.
Ik krijg nu ook AB ja, omdat ze weten dat ik het beestje bij me heb... ging bij de tweede ook goed.

Succes en inderdaad: lekker slapen! (Als dat lukt met zo'n vooruitzicht!)

X

oooow spannend linda je hebt een beetje hetzelfde als mijn vorige bevalling toen had ik ook mn vruchtwater verloren en 24 uur later begonnen spontaan de weeen... maar had dus pas 2 cm dus moest wel naar ZH... hopen dat ze bij jou vannacht ook zelf beginnen meid en heel veel succes....

Groetjes Joyce

Jeetje Linda, je kindje heeft het nog maar lekker in je buik dus he.
Heel veel succes morgen in het ziekenhuis. Maar ik denk dat vannacht om 2 uur spontaan de weeen gaan beginnen.

Terug
Bovenaan