klein groepje...

ben er nogsteeds hoor, gisteren uitgerkende datum dus bezoekje bij ziekenhuis. Monitor was weer prima, bijna geen activiteit meer van de buik, maar alles goed, echo was perfect en bloeddruk ook, dus we mogen 'vrolijk' rond blijven lopen :s
Ze wilde niet nog eens strippen want ik had geen contracties en moest het maar met mijn eigen gyn bespreken, nou lekker dan, volgens mij had ze gewoon geen zin.
Morgen iig terug, weer zelfde liedje als gisteren maar zal ik nu dan mijn eigen gyn weer eens zien als ik geluk heb en hopelijk doet ie iets of kan ie een datum geven voor inleiden.
Kennelijk hebben ze het gewoon TE goed bij me he ;)
Morgen zal ik weer 'verslag' uitbrengen...

Liefs as
Ik word er zo chagerijnig van he :(

Wat kan het dan lang duren he? Bij ons stript de vk pas bij 41 weken (bij mij toen dus gebeurd) maar eerder niet. Sterkte meid!

verder best hoor, ik word er alleen niet vrolijker op, vooral doordeweeks duurt alles zo lang want ik durf niet meer alleen met de auto weg dus zit maar thuis. En een appartement van boven tot onder schoonkrijgen kost ook niet veel tijd (zeker niet als je er net zit en alles nog min of meer schoon is :s)

Twiki: ik ben woensdag wel gestript hoor, had al ruim 3 cm toen maar zoals verwacht heeft het nit geholpen (zelfde verhaal bij mijn eerste kindje)

Wat balen dat het strippen niet heeft geholpen en al 3 cm ontsluiting dat is lekker zeg, dan wordt het een turbo bevalling denk ik

Sterkte nog met echt de laatste loodjes

Wat balen dat het strippen niet heeft geholpen en al 3 cm ontsluiting dat is lekker zeg, dan wordt het een turbo bevalling denk ik

Sterkte nog met echt de laatste loodjes

Terug
Bovenaan