klein groepje...

Hoi Astrid!

Nou wachten dus maar!!! Ik ben benieuwd wat je eigen gyn voor plan trekt...

Hier vandaag wat collega's op kraamvisite gehad, erg leuk, bijgekletst over het werk, geeft me wel weer zin om te gaan werken, mij wat te beperkt om zo huismama te zijn, wordt ik wat te lui van, ook wel fijn dat het nog 2 maandjes duurt voor ik weer ga werken hoor, maar dan heb ik wel weer zin...
Ben wel benieuwd hoe dan de eerste dagen zal zijn, vraag me ook af hoe dat kolven gaat als Oliver er niet is, heb tot nu toe gekolfd met Oliver aan de ander borst, en dan loopt het volop, maar vandaag met Oliver in de box na de voeding, liep het niet zo goed, dus nog even oefenen, met geluidjes en foto's enzo, want is maar lastig als het niet werkt dadelijk!

Groetjes!

Hoi Astrid!

Nou wachten dus maar!!! Ik ben benieuwd wat je eigen gyn voor plan trekt...

Hier vandaag wat collega's op kraamvisite gehad, erg leuk, bijgekletst over het werk, geeft me wel weer zin om te gaan werken, mij wat te beperkt om zo huismama te zijn, wordt ik wat te lui van, ook wel fijn dat het nog 2 maandjes duurt voor ik weer ga werken hoor, maar dan heb ik wel weer zin...
Ben wel benieuwd hoe dan de eerste dagen zal zijn, vraag me ook af hoe dat kolven gaat als Oliver er niet is, heb tot nu toe gekolfd met Oliver aan de ander borst, en dan loopt het volop, maar vandaag met Oliver in de box na de voeding, liep het niet zo goed, dus nog even oefenen, met geluidjes en foto's enzo, want is maar lastig als het niet werkt dadelijk!

Groetjes!

Ga je op e werk kolven linda, is dat de bedoeling?
lijkt me idd ook lastig, zeker als je niet in je eigen omgeving bent en je kindje niet hoort of ziet (ja, foto dan...) heb je nu een goede kolf gevonden? Jij was het toch die er een onderwerpje over had geopend?

Jon gaat morgen gelukkig mee naar de gyn, MOCHT ik weer gestript worden hoeft ik iig niet te rijden, dat was vorige week niet echt een succes om maar zacht te zeggen. Ik laat het weten wat zijn plan is!

Ik hoop dat mama 83 toch niet helemaal gelijk gaat hebben, een turbo bevalling zit ik ook niet op te wachten, er moet eerst een infuus ingejast worden he :s
Grx

Nee hoop ook voor je dat ik niet gelijk heb is ook niet alles hoor een turbo bevalling

Ik had een uitdrijving van een minuut, nou echt heftig was dat, heftigste minuut van mijn leven vind ik, maar gelukkig duurt het over het algemeen wat langer

Sterkte

Nee hoop ook voor je dat ik niet gelijk heb is ook niet alles hoor een turbo bevalling

Ik had een uitdrijving van een minuut, nou echt heftig was dat, heftigste minuut van mijn leven vind ik, maar gelukkig duurt het over het algemeen wat langer

Sterkte

Ik wil idd op mijn werk gaan kolven, ik heb vandaag een opname (beeld en geluid op mijn telefoon)gemaakt van Oliver al huilend, een minuut lang, ik voelde me even een hele slechte mama, terwijl ik dat deed.... Maar goed, ik ga hiermee eens proberen of dat helpt als ik kolf als Oliver er niet bij is. We zullen zien...

Wat betreft de kolf, lukt het tot nu toe aardig met het oude exemplaar wat ik heb, dus ik zie tegen het eind van mijn verlof wel of ik een dubbele nodig heb... En anders ga ik denk ik gewoon die ene huren om het eens uit te proberen...

Ik ga eens slapen, trouwens, zie ineens hoe laat het is. Was nog bezig met de aanvraag voor het britse paspoort voor Oliver, komt een hoop bij kijken, en er moeten allerlei documenten opgestuurd worden, die ik ook weer veilig terug wil hebben, morgen eens naar postkantoor om alles goed aangetekend te versturen...

Succes bij de gyn, morgen!

ER is nog steeds geen nieuws van Margreet, geloof ik?

Groetjes Linda

Ik wil idd op mijn werk gaan kolven, ik heb vandaag een opname (beeld en geluid op mijn telefoon)gemaakt van Oliver al huilend, een minuut lang, ik voelde me even een hele slechte mama, terwijl ik dat deed.... Maar goed, ik ga hiermee eens proberen of dat helpt als ik kolf als Oliver er niet bij is. We zullen zien...

Wat betreft de kolf, lukt het tot nu toe aardig met het oude exemplaar wat ik heb, dus ik zie tegen het eind van mijn verlof wel of ik een dubbele nodig heb... En anders ga ik denk ik gewoon die ene huren om het eens uit te proberen...

Ik ga eens slapen, trouwens, zie ineens hoe laat het is. Was nog bezig met de aanvraag voor het britse paspoort voor Oliver, komt een hoop bij kijken, en er moeten allerlei documenten opgestuurd worden, die ik ook weer veilig terug wil hebben, morgen eens naar postkantoor om alles goed aangetekend te versturen...

Succes bij de gyn, morgen!

ER is nog steeds geen nieuws van Margreet, geloof ik?

Groetjes Linda

Hebben jullie het gelezen?
Gean gaat gelijk krijgen, hoor, 1 april mag ik komen voor mijn vliezen te laten breken, ik heb al 4 cm maar er gebeurd gewoon niks!
Eindelijk het einde goed in zicht en geen zorgen dat ik te laat int ziekenhuis zou zijn, infuus ga ik hebben en geen zorgen dat de kids geen oppas hebben op tijd...
mits natuurlijk dat ie toch nog in maart moet willen komen.

Hoera voor mijn gyn!!! Had ik in NL gelopen bij het ziekenhuis als de vorige keren, had ik zeker nog 1.5 week doorgelopen!

mama 83: een uitdrijving van een minuut, aiiii, ik heb er bij de eerste bijna een uur over gedaan en de tweede dan 9 minuten, korter hoeft toch echt niet voor mij :s

Liefs :))

Terug
Bovenaan