klein groepje...

hee, alles goed met jullie???
Jayden is eindelijk zijn navel kwijt hoor! Heeft lang geduurd! Ben blij toe ;)
Verder gaat het prima hier, vooral met hem beter dan met mij. Ik heb laatste week erg veel last van mijn borsten gehad (harde plekken, rood, koorst) maar heb ontdekt dat witte kool uitstekend daar voor werkt! Daar zijn we dan gelukkig ook weer vanaf.
Jon heeft intussentijd een stuk of 7-8 sollicitaties lopen, daar MOET toc wel iets tussen zitten wa?
Verder een beetje genieten van de zon en mijn GROTE baby al! Die groeit zienderogen!
Doeidoei
xx

hey,
ja gaat hard he! Karina is ook al zo groot. donderdag moet ik naar CB dus ben benieuwd hoe groot ze al geworden is!! wat is dat voor wondermiddel met witte kool????
nou denk dat daar zeker wel wat tussen moet zitten, kan haast niet anders, spannend hoor!
ik ben gisteren voor nacontrole geweest, hb was 7.4 bloeddruk 120/70 dus geen reden tot klagen!!!:p wel heb ik nog veel last van de knip die ze gezet hebben, blijkt dat ze me een beetje te ver hebben dicht genaaid:( EN BEDANKT!!! dus daar hou ik voorlopig nog wel last van... niet te bedenken wat dat wordt als we het weer willen doen, doet nu al pijn als ik er aan denk.... voorlopig stellen we dat dus op een hele lange baan....

liefs

Hier gaat het erg goed! Begin eindelijk een beetje een ritme te krijgen met Olivia/huishouden/oudste zus Vera.
En vannacht liet Olivia maar liefst 8 uur tussen de voedingen (normaal 7-7,5 uur) dus ik was helemaal verbaasd. Ze is tenslotte nog maar 5 weken oud (hoewel ze wel 9 dagen overtijd was).
Succes met de sollicitaties van Jon! Gaat vast wel lukken!

Hoi hoi!

Met mij gaat alles goed, was vorige week jarig, ben nu 30! Toch bijzonder...
Ik heb afgelopen zaterdag mijn verjaardag groots gevierd, had feest gegeven vanaf 20:00 uur 's avonds, ervoor gezorgd dat ik genoeg melk had afgekolfd zodat ik wat kon drinken. Helaas sloeg die wijn erg hard aan en ben ik dus erg dronken geworden... Grrr... Schaam schaam! Maar goed, door al het gekolf en vervolgens een nacht bijna niet meer voeden/kolven, heftige lekkende borsten de volgende dag... Ook door visite van schoonouders de dagen erop niet extra gekolfd, alleen gevoedt, en nu is mijn bv wat teruggelopen... Ben dus nu met aktieplan bezig mijn bv weer wat te vermeerderen, door Oliver vaker aan te leggen. Is me gelukkig net weer gelukt om 50 ml af te kolven, wel door aan de ene kant Oliver te laten drinken en aan de andere kant te kolven, zonder Oliver lukt het me nog niet om 10 ml af te kolven... Zit nu te dubben of ik ter bevordering toch een nieuwe kolf zal gaan kopen... een dubbele en elektrische. De nieuwere kolven schijnen beter de zuigbeweging van de baby na te doen...
Nog 3 weekjes en ik mag alweer aan de slag, en ik ben vastbesloten de bv door te laten gaan, zou het vervelend vinden als het alsnog niet lukt!
Ook is Oliver trouwens de afgelopen nachten niet gekomen, er zat maar liefst 9 uur tussen... Reageren mijn borsten natuurlijk ook op...

Heel veel succes aan Jon voor zijn sollicitaties, ik hoop voor jullie mee.

He bah, Geanne, wat vervelend van die naaifout! Wij hebben het ook nog niet gewaagd, ik was na zo'n 6 weken er klaar voor dacht ik, en toen werd ik ongesteld!!!! Dit waarschijnlijk ivm starten van cerozette pil...

Vandaag is de gastouder van Oliver op visite geweest, Oliver heeft zich voorbeeldig gedragen, heeft de hele tijd in haar armen liggen slapen.... Op 11 mei gaat Oliver proefdraaien, voor 4 uurtjes... En 18 mei voor het echie!

Groetjes Linda

Hoi hoi!

Met mij gaat alles goed, was vorige week jarig, ben nu 30! Toch bijzonder...
Ik heb afgelopen zaterdag mijn verjaardag groots gevierd, had feest gegeven vanaf 20:00 uur 's avonds, ervoor gezorgd dat ik genoeg melk had afgekolfd zodat ik wat kon drinken. Helaas sloeg die wijn erg hard aan en ben ik dus erg dronken geworden... Grrr... Schaam schaam! Maar goed, door al het gekolf en vervolgens een nacht bijna niet meer voeden/kolven, heftige lekkende borsten de volgende dag... Ook door visite van schoonouders de dagen erop niet extra gekolfd, alleen gevoedt, en nu is mijn bv wat teruggelopen... Ben dus nu met aktieplan bezig mijn bv weer wat te vermeerderen, door Oliver vaker aan te leggen. Is me gelukkig net weer gelukt om 50 ml af te kolven, wel door aan de ene kant Oliver te laten drinken en aan de andere kant te kolven, zonder Oliver lukt het me nog niet om 10 ml af te kolven... Zit nu te dubben of ik ter bevordering toch een nieuwe kolf zal gaan kopen... een dubbele en elektrische. De nieuwere kolven schijnen beter de zuigbeweging van de baby na te doen...
Nog 3 weekjes en ik mag alweer aan de slag, en ik ben vastbesloten de bv door te laten gaan, zou het vervelend vinden als het alsnog niet lukt!
Ook is Oliver trouwens de afgelopen nachten niet gekomen, er zat maar liefst 9 uur tussen... Reageren mijn borsten natuurlijk ook op...

Heel veel succes aan Jon voor zijn sollicitaties, ik hoop voor jullie mee.

He bah, Geanne, wat vervelend van die naaifout! Wij hebben het ook nog niet gewaagd, ik was na zo'n 6 weken er klaar voor dacht ik, en toen werd ik ongesteld!!!! Dit waarschijnlijk ivm starten van cerozette pil...

Vandaag is de gastouder van Oliver op visite geweest, Oliver heeft zich voorbeeldig gedragen, heeft de hele tijd in haar armen liggen slapen.... Op 11 mei gaat Oliver proefdraaien, voor 4 uurtjes... En 18 mei voor het echie!

Groetjes Linda

Spannend lijkt me dat, je gaat toch je kindje 'uit handen geven'... ze is wel bevallen neem ik aan?
Haha, ik heb er ook last van, dat de wijn zo hard valt! Das ff wennen he na zo lang droog te hebben gestaan! Iig heb je een leuke verjaardag gehad zo te horen, is het nu echt zo magisch dat 30 worden? Voel je je nu ook oud dan? Voor mij duurt dat nog wel ff maar om ons heen lopen er een aantal tegen die 30 aan te hikken.
Ik hoop dat je weer je ritme terug kan vinden met je bv. Zal misschien een paar dagen overheen gaan. Ik heb toen dat weekend met die ontsteking ook mijn hele ritme in de war gegooid, liet hem veel drinken aan die ene borst, maar das nu, een dag of 5 later wel wer goed gelukkig.

Jon heeft deze week weer 4 sollicitaties en normaal gezien zou ie nu iets moeten gaan horen van de gene van vorige week (duurt allemaal zo lang, ze nemen ruim een week voordat ze hem terug gaan bellen, maar ja)

Gean: wat balen van die knip zeg!!! Ik wil je niet ongerust maken maar daar kan je nog veel last van gaan houden als het scheef of verkeerd zit :s

Ga de boel maar weer opruimen, kids zijn zo weer terug thuis op de woensdag he!

hoi,
Linda alsnog gefeliciteerd! alweer een mijlpaal bereikt! vervelend dat de bv nu terug gelopen is,hopelijk is het snel weer op ritme! idd nu wat vaker geven en beide borsten aanbieden zeiden ze tegen mij.

Astrid spannend hoor, zo wachten op uitslag! wel fijn dat hij zoveel sollicitaties heeft lopen!!

Karina is alweer goed gegroeid!! 5050 kg!!!! hoofd is ook van onder het gemiddelde naar de lijn boven het gemiddelde gegaan dus ze doet het uitstekend! ja van die knip kon ik nog wel een jaartje last houden vertelde ze me:(

Hoi, sorry dat ik zo weinig online ben, ik vergeet het gewoon, ben bang dat ik helemaal afzwak als ik over 2 weken weer aan het werk ga.

Ik voel me totaal niet oud, wel lekker zelfs, klopt wel in mijn plaatje, moeder worden voor mijn dertigste, zeg maar! Ik had verwacht dat ik met mijn 30ste idd wel ouder/ volwassener zou voelen, maar ik ben voor mijn gevoel niet veel veranderd sinds mijn 18e! Ha ha!

BV is gelukkig weer bijgetrokken, heb nu een nieuwe borstkolf besteld, die van 150 euro via vosmedisch. Een dubbele elektrische.

Ik ga Oliver dinsdag maar weer eens wegen, ik zie m gewoon groeien! Ik denk dat hij inmiddels ook wel 5 kilo is.

Ook slaapt hij tegenwoordig vanaf een uur of half 9 door voor 8 uur. Ik wilde vandaag proberen om hem daarna nog 1 keer wakker te maken, om te kijken of ie dan van 12 tot 8 wil slapen. Is natuurlijk veel fijner voor mama!

We zullen zien.

Op die manier is Oliver wel dadelijk met de berekening voor een flesje van 112,5 naar 150, omdat hij ws 5 kilo is en van 6 naar 5 voedingen gegaan is....

Ben wel benieuwd, heb hem nu al een tijdje geen flesje gegeven, moet ik ook weer mee beginnen, omdat hij anders weer moet wennen, maar goed ben nu wel een voorraadje aan het opbouwen, aankomende woensdag past ons mam op, dus dan mag ie weer aan de fles.

Ik ben benieuwd of je al iets gehoord hebt over de sollicaties van Jon.

Groetjes Linda

Terug
Bovenaan