klein groepje...

Nog niks nee :s hij moet er morgen eentje terug bellen en van de rest heeft ie nog niks gehoord, die toch hoe dan ok zouden bellen... ik probeer er niet te veel mee bezig te zijn hoor.

Haha, ik hoop dat ik me ook zo voel al jij! Ik voel me ook nogsteeds 18 (nu ben ik pas bijna 25 dan he) en mijn streven is om nog iets te studeren en gevraagd te worden en te trouwen voor mijn 30e :p dus hij heeft nog ff! Kids heb ik iig al! Blij toe, ik zie het bij mijn zus die naar de 30 gaat lopen en die wil dat nu ook ineens, toch een klokje dat zachtjes gaat tikken daar ;)

Hier gaat het goed, jj doet het prima, slaapt nogsteeds veel, ik heb geen klagen. EN oh, hij heeft een paar keer gelachen :))
Ikzelf begin nu weer pijn te krijgen aan mijn andere borst, ging het net goed he! Vanavond maar weer een blaadje kool in de bh! En ik voel me niet zo lekker, gewoon gewoon, zal het weer ook wel zijn. Ik ben een beetje verkouden, en ik heb het koud, het vloeien is weer erger geworden daar word ik ook niet vrolijk van, nee, ik voel me niet top.

Ik hoop dat ie de fles gewoon weer pakt linda, hoe lang is het geleden dat je een flesje gedaan hebt? En hoe ga je het straks aanpakken, kan je opt werk kolven?
Hoe bevalt je man die nieuwe baan eigelijk? En de nederlandse les, is dat allemaal nog goed (gegaan)?

Ik ga vroeg naar mijn bed, misschien iets kijken nog met jj in mijn armen en dan lekker vroeg maffen..
xx

hebben jullie ook een bijnaam voor jullie kindje?
Ons jayden word amper bij zijn echte naam genoemd, favoriet is hier JJ, of mini J al vanaf dag 1 eigelijk

Hey Astrid,

Ziet Jon dat wel zitten, trouwen? Ben zelf wel getrouwd, 3 jaar geleden, mooie dag, maar voor onze relatie voegt het verder weinig toe... Al vind ik het wel fijn dat hij mijn man is, en niet mijn vriend, op een gegeven moment klinkt man voor mijn gevoel gewoon beter. Al was het in het begin wel raar.

Leuk is dat als de baby gaat lachen, zo schattig!
Had je bij je andere kindjes ook zoveel last van je borsten?

Ik denk wel dat Oliver dat doet hoor, met die fles, hij heeft de laatste keer de fles gehad op 24 april met mijn verjaardagsfeestje.

Op mijn werk is geen ruimte voor kolven, maar ik woon 5 minuten van het kantoor vandaan en heb dus geregeld dat ik thuis ga kolven, op de woensdag is mijn moeder daar bij Oliver en dan kan ik hem misschien wel direct voeden, als dat zo zou uitkomen. Ik heb 7 uur in mijn caseload gezet en deel zelf mijn tijd in, dus dat moet wel lukken.

Pete is wel tevreden met zijn nieuwe baan, en ook de cursus is lang en breed begonnen. Hij vindt het soms wel zwaar, werkt 40 uur en gaat daarnaast 6 uur per week naar school, en dan ook nog papa worden... De dinsdagen en donderdagen gaat hij om 7 uur van huis, komt om 6 uur thuis, en om kwart voor 7 moet hij weer op school zijn tot kwart voor 10, toch erg lange dagen.

Oliver heet nu nog gewoon Oliver, maar ik kan me voorstellen dat dat ooit nog Ollie wordt. Zo wordt het in ieder geval vaak afgekort in Engeland.

Misschien is het trouwens een idee dat we via de mail onze gesprekjes voortzetten? Ik ben echt bang dat ik op een gegeven moment vergeet te kijken op deze website, en ik zou het jammer vinden dit contact te verliezen!

Ik duim voor Jon!

Hey Astrid,

Ziet Jon dat wel zitten, trouwen? Ben zelf wel getrouwd, 3 jaar geleden, mooie dag, maar voor onze relatie voegt het verder weinig toe... Al vind ik het wel fijn dat hij mijn man is, en niet mijn vriend, op een gegeven moment klinkt man voor mijn gevoel gewoon beter. Al was het in het begin wel raar.

Leuk is dat als de baby gaat lachen, zo schattig!
Had je bij je andere kindjes ook zoveel last van je borsten?

Ik denk wel dat Oliver dat doet hoor, met die fles, hij heeft de laatste keer de fles gehad op 24 april met mijn verjaardagsfeestje.

Op mijn werk is geen ruimte voor kolven, maar ik woon 5 minuten van het kantoor vandaan en heb dus geregeld dat ik thuis ga kolven, op de woensdag is mijn moeder daar bij Oliver en dan kan ik hem misschien wel direct voeden, als dat zo zou uitkomen. Ik heb 7 uur in mijn caseload gezet en deel zelf mijn tijd in, dus dat moet wel lukken.

Pete is wel tevreden met zijn nieuwe baan, en ook de cursus is lang en breed begonnen. Hij vindt het soms wel zwaar, werkt 40 uur en gaat daarnaast 6 uur per week naar school, en dan ook nog papa worden... De dinsdagen en donderdagen gaat hij om 7 uur van huis, komt om 6 uur thuis, en om kwart voor 7 moet hij weer op school zijn tot kwart voor 10, toch erg lange dagen.

Oliver heet nu nog gewoon Oliver, maar ik kan me voorstellen dat dat ooit nog Ollie wordt. Zo wordt het in ieder geval vaak afgekort in Engeland.

Misschien is het trouwens een idee dat we via de mail onze gesprekjes voortzetten? Ik ben echt bang dat ik op een gegeven moment vergeet te kijken op deze website, en ik zou het jammer vinden dit contact te verliezen!

Ik duim voor Jon!

en Astrid????? is het wat geworden met die baan??? hoop het voor jullie!

dan maak Pete wel lange dagen zeg! lijkt me af en toe wel zwaar. is wel een goed idee om via de mail ofzo verder te kletsen! ik merk ook dat ik af en toe gewoon vergeet om hier te kijken.

Karina heeft de laatste dagen behoorlijk last van obstipatie! heel zielig, huilt veel en wil alleen maar gedragen worden. nu laat ze vreselijk veel winden maar helaas nog geen ontlasting. ik probeer zelf nu wat meer laxerend te eten maar het lijkt of dat alleen maar voor mij werkt....
hier noemen we Karina vaak poppetje of Krientje.
maar als we dan weer eens Karina tegen haar zeggen schatert ze het gelijk uit:) zoo leuk!!!

groetjes

Oke via de mail, prima, ik vind dat gezoek hier vooral zo vervelend en elke keer als we een nieuw 'klein groepje' openen gaan er anderen mee babbelen voor 1 keer... maar hoe dan? In een mail en dan sturen naar 'multiontvangers' elke keer? Zou dat werken?
Jullie mogen jullie emailadres naar mijn hotmail adres sturen, die gebruik ik toch niet, dan stuur ik vanaf daar mijn goede email naar jullie, dan komen de (juiste) adressen niet open en bloot op internet ;)
astridkoeslag@hotmail.com

Jon is nogsteeds wachtend, zoizo weet ie a.s maandag iets meer van 2 van zijn sollicitaties en deze week heeft hij er weer 3 maar ik begin hem zo langzamerhand wel te knijpen hoor, vandaag de huur betalen en dan gaat het toch hard :s

Linda: jon zit het wel zitten hoor dat trouwen, hij heeft het er vaker over dan ik ;) alleen is het nu echt het moment niet, zoizo moet jayden eerst kunnen lopen ook!
Ik had bij de andere twee juist helemaal geen problemen met mijn borsten! Ik heb bij jordi 6 weken kloven gehad dat was heel pijnlijk maar ja, hij had net tandjes dus dan kun je het verwachten maar verder niks.
Hopelijk blijven die ontstekingen nu weg, daar word je echt zoo beroerd van he!

Maar handig joh dat je zo dicht bij je werk woont! Dan kun je hem idd misschien soms zelf voeden en het kolven zal allicht beter gaan thuis dan tussen de bezems en stoffer en blikken opt werk (bij wijze van he)
Pete heeft het zeker druk zeg! Hoe lang is die nederlandse les? Een jaar toch? Jeetje, nieuwe baan, cursus en papa worden opt zelfde moment is ook een hoop tegelijk!

Gean: zielig is dat he als ze ergens last van hebben :s
Jayden heeft gisteren de halve dag gehuild, ik wist niet wat er loos was hoor, om half tien is ie dan uitgeput in slaap gevallen om vervolgens om 05.30!!!! wakker te worden! (mams had volgelopen borsten natuurlijk, dat was minder) super he!
Ik wacht de mail af dan?

Terug
Bovenaan