Klein kindje

hoi hoi,

bij mij was dat hetzelfde. was ook nog 40 uur aan het werk en bij de echo bleek het kindje ook wat aan de kleine kant. na een maand nog een groeiecho. toen bleek het kindje ook wat te klein te zijn.

met 32 weken met zwangerschapsverlof gegaan. en dat deed m de truc !

rust was voor ons het middel om het kindje lekker te laten groeien. logisch natuurlijk. want dan kan je je energie gebruiken voor de ontwikkeling en niet om je paperassen door te nemen.

dus niet te druk maken hoor. en een keertje extra naar de vk kan noit kwaad als je je toch onrustig blijft voelen.

x jessica

Hoi hoi,

Vorige week ook groei echo gehad omdat ze dachten dat het klein was of te weinig vruchtwater. Alles was goed, ik heb alleen niet zo'n grote buik.
Rust is het beste medicijn om te groeien, dus maak je niet druk beter een keer teveel controle dan te weinig. En als je twijfelt ook altijd bellen hoor, maar laat je niet gek maken door aan het twijfelen te gaan.
Ik krijg 21 dec nog een extra echo ter controle, verder niets verontrustend maar gewoon vervolg op vorige week.
Geniet nu maar van je rust, je zult zien dat je groeit.

Groetjes Rianne

Krijg je die standaard een groeiecho of liggingsecho? Die heb ik namelijk niet gehad! Of is het alleen als ze voelen dat de grootte wat afwijkt?
Probeer je er niet te druk over te maken ook al doe je dat wel! Senne was bij de bevalling 3330 gr en 53 cm groot, maar die schatte ze toen op erg groot! Ik naar het ziekenhuis helemaal in de stress, niets aan de hand zei de gynaecoloog! Maar het is wel fijn dat ze het even in de gaten houden!
En als je je fijner voelt bij een afspraak extra gewoon gaan he, ze zijn er niet voor niets!

Liefs en niet te veel piekeren!

hey maaike
valt misschien wel gewoon mee hoor.
wil gewoon je even zeggen heb met me zoon een groeiecho gehad die was gewoon goed.
het is een beetje een schatting wat ze doen.
ik vond dat me zoontje wel erg veel gegroeit was mocht het aantal grammen kloppen met de groei echo. hij was bij zijn geboorte 3900 gram en moet dan binnen 4 a 5 weken wel zo' n 1,2 kg of zelfs meer (weet niet meer precies)gegroeit zijn. dus zal me niks verbazen als die met de echo eigenlijk al meer woog.
misschien heeft me zoontje ook wel zware botten kan ook.
het is hier niet standaard een extra groeiecho te krijgen.
bij mij ging het om wat ze aan me buik voelde.
met me dochter niet een extra groei echo gehad.
groetjes van mij

Terug
Bovenaan