Klein meisje....groeihormonen? Ik wil liever niet....

Dank voor de reacties.

Ik vind het erg vroeg om nu al over groeihormonen te praten, maar we laten de ka gewoon zijn verhaal doen en dan horen we wel wat de plannen zijn. ik moet alleen zeggen dat ik wel anti ben, in elk geval nu, in deze fase, dus ik wil wel echt een goed verhaal. En ik ga het ook op het cb erover hebben. Ik klaag wel eens over ze, maar meestal hebben ze goede info voor me.

Thanks!

Ik ben zelf 1.50 m lang door een groeistoornis. In combinatie met mijn handicap is dat soms wat lastig, maar verder valt er prima mee te leven. ik heb zelf geen hormonen gehad. (is wel over gepraat) Maar ik kan me heel goed voorstellen dat het verdrietig is voor jou als moeder.

Net als iemand boven mij schreef, volg je hart en maak een beslissing die jij prettig vind.

veel liefs Rosita

jemig wat vroeg. En weten ze het wel zeker, en hoevel zou ze dan extra kunnen groeien. Ik heb wel eens gehoord dat de extra groei door al die medicatie echt minimaal is (enkele centimeters)

groeihormonen werden mij ooit ook aangeraden door artsen, of eigenlijk anti-groeihormonen omdat ik zo ontzettend lang zou worden...Nooit gedaan, mijn lengte is slechts 1.64 m.!!!!

Hoe klein zou ik zijn geweest als ik die hormonen wel had geslikt?

Zijn er ook succesverhalen bekend over groeihormen?

Jullie in ieder geval veel succes met deze beslissing.

Terug
Bovenaan