Hoi even een vraagje, ligt de kleine meid al ingedaald of nog niet?'
Ik had met mijn eerste een onvolkomen stuitligging en ze lag ook nog eens overdwars ik ben toen zo blij en dankbaar geweest dat ik overwogen heb haar niet te laten draaien ze lag nl. al wel met haar billetjes ingedaald.
Ik heb dus een keizersnede gehad met de eerste en heb daar echt geen moment spijt van gehad, van de tweede ben ik gewoon bevallen en nu van de derde blijft nog even spannend die heeft nog zoveel ruimte in mijn buik en bekken dat tie nog niet is ingedaald.
Maar ze draaien alleen als je genoeg vruchtwater hebt en ze kijken ernaar hoe het kindje ligt.
Als deze ook in stuit ligt ingedaald dan kies ik toch weer voor een keizersnede, want mijn baarmoeder is al zo geiiriteerd doordat ik begin dit jaar nog een kijkoperatie heb gehad en toen bleek ik al zwanger te zijn! Mijn buik heeft nooit de rust de rust gehad om goed te herstellen.
Volg je eigen gevoel daar moet je naar luisteren!
Ik ben zelf nu 35 weken zwanger en mag maandag naar de gynaecoloog de laatste weken moet ik daar lopen omdat ik met de eerste een keizersnede heb gehad en moet ik in het ziekenhuis bevallen dus ben ook reuze benieuwd hoe hij nu ligt, ben bang dat hij nog niet ingedaald is maar we zullen het horen.
Suc6 morgen in het ziekenhuis!
Liefs Sandra