Klein meisje in stuit

Oh meid dat zal een tegenvaller geweest zijn. Verder alles goed met julliw meisje?

Ik zou een draaipoging denk ik ook overwegen maar een stuitbevalling zie ik niet zo zitten.

Hoop dat ze nog draait, weet niet precies hoever je bent?

Succes meid

Hoi,

verder gaat alles goed met ons meisje. Ze beweegt nog ontzettend veel. Ik ben nu 35 weken zwanger, dus we blijven duimen.

Liefs Silvia

Hoi,

Mijn tweede lag al weken in stuit. Toen de bevalling begon met 36 weken maakte ik me grote zorgen... Wat bleek, hij had zich vlak voor de bevalling nog omgedraaid. Ik ben heel smal en mijn zoon was best flink maar ik had het echt niet gemerkt. Ik was een dag eerder nog bij de vk en toen lag hij nog in stuit...
Hopelijk draait jou kleintje zichzelf ook nog!

Hoi even een vraagje, ligt de kleine meid al ingedaald of nog niet?'
Ik had met mijn eerste een onvolkomen stuitligging en ze lag ook nog eens overdwars ik ben toen zo blij en dankbaar geweest dat ik overwogen heb haar niet te laten draaien ze lag nl. al wel met haar billetjes ingedaald.
Ik heb dus een keizersnede gehad met de eerste en heb daar echt geen moment spijt van gehad, van de tweede ben ik gewoon bevallen en nu van de derde blijft nog even spannend die heeft nog zoveel ruimte in mijn buik en bekken dat tie nog niet is ingedaald.
Maar ze draaien alleen als je genoeg vruchtwater hebt en ze kijken ernaar hoe het kindje ligt.
Als deze ook in stuit ligt ingedaald dan kies ik toch weer voor een keizersnede, want mijn baarmoeder is al zo geiiriteerd doordat ik begin dit jaar nog een kijkoperatie heb gehad en toen bleek ik al zwanger te zijn! Mijn buik heeft nooit de rust de rust gehad om goed te herstellen.
Volg je eigen gevoel daar moet je naar luisteren!
Ik ben zelf nu 35 weken zwanger en mag maandag naar de gynaecoloog de laatste weken moet ik daar lopen omdat ik met de eerste een keizersnede heb gehad en moet ik in het ziekenhuis bevallen dus ben ook reuze benieuwd hoe hij nu ligt, ben bang dat hij nog niet ingedaald is maar we zullen het horen.

Suc6 morgen in het ziekenhuis!

Liefs Sandra

onderzoek ook eens of je iets kunt met acupunctuur of moxa, hier schijnen nog best goede resultaten mee behaald te worden. Ik sprak laatst een bevriende acupuncturist hierover en zij was erg enthousiast.

Succes hoor!

Terug
Bovenaan