Klein meisje wil niet slapen overdag

Goedemorgen allemaal!
Idd, haar zo erg laten huilen dat zo overstuur raakt doe ik sowieso niet, dat kan ik ook niet. De nachten doet ze vanaf 't begin af aan al super goed dus dat scheelt veel. Honger heb ik ook aan zitten denken idd, heb haar wel 's wat extra aangeboden overdag, maar dat laat ze staan. Maar ze is vamdaag 12 weken, is 't niet zo dat je vanaf 3 maanden wat verdikking in de voeding mag doen? Misschien kan ik dat dan proberen dat ze iets meer verzadigd is. En dat boek dankjewel voor 't advies ik zal 's kijken.. Weer 'n nieuwe dag we proberen 't vandaag gewoon weer. Groetjes!
 
Verdikken geeft geen extra calorieën, dus het kan honger niet echt wegnemen en het zou er voor kunnen zorgen dat ze minder calorieën tot zich neemt en daardoor minder gaat groeien. Maar als ze een extra flesje laat staan zal ze niet veel honger hebben toch? ?
Heb hier ook veel gehad aan een blije baby van Stephanie Lampe. Ook wat betreft eten en zo. Mijn bieb had boeken van haar. 
 
Ik had 't al opgezocht maar mag ook pas vanaf 4 maanden.. Ik mag ook niet klagen ze slaapt de nachten gewoon goed. We kijken 't wel aan, komt vast goed. En dank je voor de tip dan ga ik 's bij de bieb rond snuffelen :).
 
En als je haar naast je samen in bed legt. Onze dochter sliep de eerste maanden ook slecht. Maar zodra we samen gingen slapen (in het ouderlijk bed) sliep ze wel beter en meteen in 
 
Dat heb ik ook 'n paar keer geprobeerd, maar dat wil ze ook niet. Maar ik hou uiteraard wel vol, kijken wat ze vandaag doet anders probeer ik 't inderdaad zo weer 'n keertje. Dankjewel.
 
Misschien eens proberen om haar in te bakeren? Worden ze rustig van als ik mijn dochter niet in de puckababy doe is ze ook weer heel snel wakker. 
 
Hi Chan!
Ze slaapt al vanaf 't begin in 'n puckababy heb zelf 't vervlog daarvan al besteld haha. Ze heeft vanmiddag maar liefst 'n dik halfuur in haar bedje geslapen.. 
 
Terug
Bovenaan