klein zwitserland???????????

hallo dames,
leuk dat we toch nog met een paar mama's zijn!!
er waren kans op buien morgen, weet niet hoe het bij klein zwitserland is maar kun je daar ook droog zitten?
anders misschien een alternatief?? voor het geval dat??

misschien kunnen we tel nummers uitwisselen voor als we iemand nodig hebben..

mijn email adres is steefmeister@zonnet.nl

groetjes pally

Tis niet echt overdekt, hoogstens de eetgelegenheden denk ik..
Ik heb begrepen dat het morgen een erg mooie dag wordt met veel zon..

Alternatief?.. Beetje te laat voor denk ik..
Als je echt een "toplocatie" wil hebben voor goed én slecht weer  dan moet je op tijd beginnen met regelen/zoeken.

Je zou hoogstens het kunnen verplaatsen tot een later tijdstip. Dan kunnen misschien wel meer mama's mee..

Esmé mv Kay

We laten het anders zo staan, mocht het nu echt regenen morgenvroeg laat ik het je ff weten. het zou idd wel beter als vandaag worden, alhoewel het waarschijnlijk bij jullie lekker was.

Ik zou zeggen tot morgen, als het goed is zijn we dan met 5 mama's.

groetjes pally

Hoi, ik kijk het me morgenvroeg even aan. Vind het zonde om1 uur in de auto te rijden, om vervolgens in de regen te gaan zitten. Kijk morgenvroeg ook   nog even op het forum. Ik zal rond 9.30 in de startblokken gaan, want zal wel dik 'n uurtje rijden zijn. Als het wel regent zal ik dus helaas niet kunnen komen. We hopen nog altijd op goed weer. Is er trouwens een verzamelplek ofzoiets afgesproken? Groetjes Wendy

Hoi,

Ik ga uit van goed weer morgen en sta rond 10 uur gereed om te vertrekken.
Zal morgen ook nog even het forum bekijken. Ik mail je wel even pally!

Tot morgen, groetjes Sascha.

Nou gezellig!!
zullen we maar gewoon 11.00uur aanhouden bij de ingang.
Waaraan herkennen wel elkaar?? De KINDERWAGENS!!! haha
nou ik heb in ieder geval een oranje wagen.

tot morgen!!
groetjes pally

Jammer dat ik er niet bij kan zijn... jullie wens ik héél veel plezier!! Enne.... fotoooo's!! Maarja, met Esmé (goed hè, ik leer het toch nog eens) erbij zal dat wel lukken!!

Waar zal ik de pluim insteken? Effe bukken dan maar, kom er anders niet bij hahaha haha..

Goed hoor!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan