Kleine ergenissen en ongemak

De meeste zijn wel halverwege de zwangerschap nu.
En dat met al die hormomen, dan erger je je sneller dan normaal.
Hebben jullie dat ook? Waar erger je je aan of word al een ongemak?

Ik erger me aan het feit dat manlief niet echt opschiet met die zolderkamer. Moet hele tijd achter zn r*** aanlopen om te zorgen dat hij afspraken maakt, spullen in huis haalt enz.

Ik erger me veeeeeeel sneller aan alle rommel. (haha nu al nesteldrang?)

Mijn ongemak wordt nu toch al het draaien en op de zij liggen in bed. Pfff daar word ik vaak wakker van, is niet echt een pretje.

Waar hebben jullie last van?

Liefs

hahaha ook ik kan me aan de kleinste dingen ergeren De kamers zijn nog steeds niet af beseft hij wel dat ik al op de helft zit.....
De jongensnaam wat ik heb uitgezocht vindt hij niet echt leuk ja dus? ik moet hem baren dus mag ook nog wel wat beslissen ;).....De wieg is niet klaar had gelijk de verf gekocht die ik zei dan had hij er nu gestaan.....En het lijkt wel of de kinderen gewoon echt niet meer luisteren....En al die rommel in huis lijkt wel of ik geen deur kamer of kast kan opentrekken zonder dat ik zie wat voor rotzooi er weer is gemaakt...Zucht gaan nog lange weken worden met dat gierende hormonen huishouden hier hahaha maar komt vast allemaal goed.

Mijn ongemak is op het moment toch echt weer zere bekken Waardoor alles wat in minder snel tempo gaat.

Draaien en liggen in bed wordt ook lastiger, en ik heb nog maar een kleine buik.
Maar waar ik echt gek van wordt is de geluidsoverlast van de nieuwe buren. Ik snap best dat je het huis moet opknappen voor je erin gaat wonen en dat je dan geluidsoverlast hebt (eigenlijk kan ik daar al om uit mijn vel springen). Maar moet je dan alle ramen en deuren openzetten en de radio zo hard dat wij elkaar in de tuin niet meer kunnen verstaan? En moet laminaat leggen tot 22:00 uur 's avonds, mijn kinderen zijn dus ook tot 22:00 uur 's avonds wakker. Pfffff, ik erger me er kapot aan.

hallo dames,
ik hoor eigenlijk bij de januari club want ik ben 1 januari uitgerekend, nu dus 20 weken zwanger. maar wat heerlijk om dit te lezen!! ik dacht dat ik de enige was... mijn man moet nog beginnen aan de baby kamer! ik word er gek van! elke keer uitstellen en ik zeg maar 'het kan maar af zijn' maar dat ziet hij zo niet. als er iemand vraagt 'is de kinderkamer al af?' dan zeg ik 'nee nog niet maar we hebben nog tijd zat' maar ik vreet me op! ik word er gek van. je gaat dan twijfelen aan alles. ppfff wat hebben we het zwaar ;) heerlijk ff klagen!
groetjes susanne

Hallo dames,

Ik erger mij ook ik ben ook over de helft en bij ons is de kinderkamer ook niet af.
Ik zou graag die rust willen hebben dat het klaar is en dat ik dingen kan gaan wassen en dan weer in de commode opruimen.
Ik merk ook dat ik minder geduld hebt met mijn dochtertje als ik haar een paar keer gestraft hebt en ze is op de gang ervoor geweest dan wil ik nog wel eens beginnen met schreeuwen.

Wat ik een ongemak vind is dat ik slecht slaap:
Ik lig soms nachten wakker.
Overdag voel ik de kleine compleet niet en als ik s`avonds op bed ga liggen dan begint deze met zwemmen of weet ik veel wat hij allemaal doet maar ik kan er niet van slapen.
Afgelopen week ben ik voor 20 weken echo geweest en toen zeiden ze ook al pfff wat is die kleine druk zeg.

Groetjes Willy

ik erger me biet zo snel, ben vrij rustig. maak me ook niet zo snel druk om dingen. de wieg is klaar de commode in elkaar, dus daar hoef ik me ook geen zorgen om te maken.

waar ik wel gek van word is de vermoeidheid. door de pijn in mijn bekken slaap ik gemiddeld 4 uur per nacht, en overdag heb ik ook voordurend last waarvan ik ook erg moe word. ik baal ontzettend dat ik soms niet eens met mijn dochter kan spelen om dat ik niet op de grond kan zitten met haar. ik baal ervan dat ik vaak geen energie heb om gewoon even lekker bezig te zijn in huis of met mijn hobbys. ook mijn kindje is heel druk, en beweegt heel veel, daar kan ik gelukkig wel erg van genieten, alhoewel het wel eens lastig is haha. vooral met een vole maag.

maar verder geniet ik met volle teugen, en probeer zo vaak mogelijk stil te staan bij ons geluk. we mogen weer een kindje krijgen, geweldig toch. anderen in mijn omgeving hebben dit geluk niet. ach dan heb ik de ergenisjes en ongemakken er wel voor over.

liefs Sanne

Ik erger me maar aan 1 ding, en dat is onze huis/tuin inrichting! Te veel, te vol, gatverdamme! En omdat ik nu toch thuis zit ben ik zelf lekker begonnen met alles uitmesten en ombouwen en vriendlief mag zich er liefst niet mee bemoeien van mij haha! Uiteraard doe ik dit allemaal wel in mijn eigen tempo, want ik ben erg snel moe ghehe :)

pfffff, mijn vent!
Ik ben echt niet lief voor hem. Hij doet wel zijn best hoor. Maar ik heb gewoon meer nodig op dit moment. Dat we nu een schoonmaakster hebben scheelt al de helft. Maar hoe durft hij bijvoorbeeld te zeggen dat hij niet zo lekker heeft geslapen!!! Of dat hij toch wel last van zijn rug heeft!!! Gelukkig staat hij er wel als ik hem echt nodig heb. Hij kwam laatst speciaal naar huis omdat ik me door de extreme moeheid ook veel te veel ergerde aan mijn oppas kindjes. 5 huilende kinderen die maar niet wilden slapen doordat de buren al 2 maanden precies tijdens slaaptijd gaan boren. Allemaal in paniek... En ik inmiddels ook, want ik heb het dan niet meer

Terug
Bovenaan