Hai allemaal,
Ben hier ook behoorlijk aan het zoeken naar hoe het aan te pakken met de flesvoeding.
Bij Sam ga ik borstvoeding en hoefde ik daar allemaal niet zo over na te denken, bij Britt ben ik na twee weken overgestapt op flesvoeding en nu lijkt het wel een grote puzzel.
Ze is nu ruim 6 weken en een echte veelvraat.
Ze krijgt al sinds ruim een week 6 voedingen van 150/5.
23:00 laatste fles en dan 's nachts komt ze rond 4/5 uur. vervolgens krijgt ze dan om de 4 uur voeding met een klein beetje geschuif om weer op 23:00 uit te komen.
Sinds een paar dagen komt ze rond 5:30/6:00 en dat zorgt ervoor dat ik de 6 voedingen er op een dag echt in moet proppen.
Dus nu aan het kijken of ze overkan op 5 voedingen van 180/6.
Ben benieuwd hoe dat gaat want ze is met 6 weken nog best jong voor 5 voedingen, maar qua gewicht zou ze het makkelijk mogen.
Ze woog bij de geboorte 4155 en vorige week dinsdag al 4930, dus ga er vanuit dat ze een week later wel goed over de 5 kilo zal zitten.
Hoorde altijd dat flesvoeding zo makkelijk was want dan weet je altijd wat je kind binnen krijgt.
Op zich helemaal mee eens hoor!, maar vind het ook wel ingewikkeld om te bepalen wat dan echt voldoende is en wanneer geef je te veel??