kleine frustratie,,,......????

dank jullie voor je steun. ik probeer er maar vanuit te gaan dat het niet zo is, misschien valt het dan niet zo tegen.
het blijft toch zelfs na 2 jaar frustrerend en
gek dat we er niet makkelijker mee om leren gaan.

groetjes kim

dank jullie voor je steun. ik probeer er maar vanuit te gaan dat het niet zo is, misschien valt het dan niet zo tegen.
het blijft toch zelfs na 2 jaar frustrerend en
gek dat we er niet makkelijker mee om leren gaan.

groetjes kim

know de feeling...
Ik heb vorige week mijn eerste terugplaatsing na ivf gehad. nu in 2de wacht week, en wat duurt dat lang!!! misselijk gevoel, zo af en toe, glimmende tepels, maar ook af en toe steken in mijn onderbuik (van punctie of toch af stoot reactie???) helemaal gek wordt je ervan. nog een paar dagen wachten en dan...
toch: Succes!

he krissy

jullie hebben ivf gedaan. dat is ook een moeilijke periode. wanneer kun je gaan testen?
ik heb nog steeds wat kramperig gevoel dus ik ga er maar vanuit dat het niet gelukt is. ik moet ongeveer tot diensdag wachten maar ik ben vorige cyclus maar 1 dag ongi geweest dus het zou zo maar eerder kunnen komen.

succes meid x kim

he krissy

jullie hebben ivf gedaan. dat is ook een moeilijke periode. wanneer kun je gaan testen?
ik heb nog steeds wat kramperig gevoel dus ik ga er maar vanuit dat het niet gelukt is. ik moet ongeveer tot diensdag wachten maar ik ben vorige cyclus maar 1 dag ongi geweest dus het zou zo maar eerder kunnen komen.

succes meid x kim

Hoi Kim,
Ik durf het bijna niet te zeggen, heb gisteren ook alleen maar what if's bedacht...
Maar gisteren stiekem al getest (want mocht eigenlijk pas morgen van de IVF poli, en vandaag van eigen poli), maar twee lijntjes... Dus zwanger!! Kan het niet geloven, dus morgen nog maar even opnieuw checken (ook vanwege de krampen)
Ben dus ook nog niet euforisch wel emotioneel, 't is na 3 jaar bijna niet te geloven...
Dus voor jou en alle anderen hier: heel veel succes en sterkte, in de hoop dat ik dit forum mag verlaten? (zou ik dan verlatingsangst hebben??? ;-))

Terug
Bovenaan