kleine in eigen kamer of op de slaapkamer?

De eerste paar nachten van de kraamweek nog in de reiswieg naast mn bed, want dat hoef ik niet uit m'n bed voor het voeden. Maar zodra de kleine zich goed warm kan houden (en mn nachtrust eraan gaat) wordt het tijd om in het eigen bedje te slapen.

Mijn oudste heeft nacht 6 op 7 de hele nacht gehuild en niet kunnen slapen, dat was echt slopend, vanaf toen moest hij leren op zijn eigen kamertje te slapen omdat hij van ons steeds wakker werd en wij van hem.

De eerste 3 weken sliep de kleine bij ons op de kamer in de kinderwagenbak, ideaal! De babykamer is ook heel dichtbij hoor, maar dit was wel erg makkelijk.
Liefs

bedankt voor alle reacties, ik slaap zelf ook super licht, als mijn vriend zich omdraait ben ik al wakker, dus ik hou mij lekker aan mijn eigen oordeel vast en leg de kleine meid straks gewoon op dr eigen kamer ;)

Hier ook de baby zo dicht mogelijk bij me.heb anders echt geen rust,al die maanden in mn buik en dan ineens een eigen kamer??nee dat kan ik echt niet!maar dat is gevoelsmatig,ieder zijn keuze en moet doen wat goed lijkt,en dat is voor mij de baby dicht bij me,zeker wel een aantal maanden.onze zoon van 16 mnd slaapt ook bij ons in bed,vind niet erg.alleen straks met de baby erbij niet erg handig,dus om te voorkomen komt dit kindje niet tussenin,en voed ik niet in bed,want dat is ook de rede dat onze zoon bij ons ligt(viel vaak tijdens het voeden in slaap mt hem en dat had meneertje zo door)
liefs jootje

Ik ga er ook vanuit dat ze gewoon op haar eigen kamertje blijft. Maar misschien veranderd dat voor de eerste weken
Weet niet hoe dat gaat met borstvoeding. Wel goede tip van de reiswieg die evt langs bed kan staan.

Terug
Bovenaan