Kleine meid kan staan jippie

Hoi hoi,jammer dat het hier zo stil is,maar wil toch even vertellen dat onze meid sinds een paar dagen kan staan in de box en sinds ze dat door heeft probeert ze het overal..zo lief!hoe is het verder met jullie kleintjes?

Hey wat goed zeg, en wat snel!

Met Lisa gaat het wel prima. Ze rolt zich nu sinds een week om, wat nu constant gebeurd. Ze kan bijna zelfstandig zitten. En verder zegt ze af en toe papa, en mama is wawa. Met de hapjes gaat het nu ook veel beter. Sinds deze week kan ik haar elke dag fruithapjes geven en eet ze met het avondeten met ons mee. (ze wilt niets uit potje, dus moet alles zelf klaarmaken, wat af en toe best vermoeiend is).

Hoi cass,haha dus je meis is lekker kieskeurig wat het eten betreft,hier krijgt ze wel ook potjes,en dan bepaalde merken vind ze niet lekker,ochtend krijgt ze nu ook een boterham die ik door de thee doe.dat vind ze erg lekker want een gewoon broodje beleg krijgt ze niet weg nog.ze hft ook nog geen tandjes maar mijn andere kids waren daar ook erg laat mee.ze is nu 8en half mnd .kruipen doet ze achteruit en zelfstandig zitten kan ze heel goed,maar nog niet uitzichzelf vanuit het liggen.en het staan ging zo ineens,ik deed de box omlaag en ineens ze pakt de tralies beet en hup,madam stond haha ik schrok er zelfs van.maar fijn dat het met je dochter ook goed gaat he,

Wat een goeie meiden hebben jullie! ik ben ook super trots op mijn vent hoor, hij is nu alweer bezig zijn 8ste tand te krijgen. Dus een mond vol! rollen gaat hem heel erg goed af, als je hem in de kamer legt rolt hij overal heen waar hij wil zijn. zo leuk om te zien! Mijn dochter heeft dit allemaal niet gedaan.Doordat ze tot een jaar in een spreidbroek heeft gezeten, heeft ze deze ontwikkeling helemaal overgeslagen.
Mijn zoon kan ontzettend eten, ondanks dat alles is hij een lichtgewicht, de laatste keer dat we hem gewogen hebben was hij 8 kilo en bijna 74 cm...... dus een hele kleine, maar ja dat heeft hij van zijn vader;)

Wauw 8 tanden! Lisa is tandloos, maar dat is niet vreemd want haar zus kreeg pas haar eerste tand toen ze net 1 jaar was.
Zo een kleintje hebben jullie niet. Lisa is ongeveer 2 weken geleden naar het cb geweest, toen was ze ongeveer 6 1/2 kilo en 65 cm.

Zij is inderdaad een kleintje en zij is ook van september? Maar ik had ook al wel eens gehoord dat er kinderen van zijn leeftijd 8,5 kilo waren, maar aan mijn zoon zit ook geen grammetje vet en hij eet me nog eens arm, aant eten ligt het dus niet.
Ik ga de box even lager zetten! Hij kan nu al zitten, voor dat ik het weet staat ie al in de box.

kleintjes worden groot!

Hoi,mijn kinderen en ik....ja zet de box maar lager haha mijn dochter is van begin september en ik zette. De box lager en ze stond ineens alsof ze erop had gewacht.ik moet in juni weer naar het cb,ben 3 mnd niet geweest omdat het gewoon goed gaat.ik denk dat ze rond de 9kilo is nu,ze is wel lang maar absoluut geen dikkertje al eet ze ook al best veel.fijn dat het met jullie allemaal ook goed gaat!!

Terug
Bovenaan