Kleine meid kan staan jippie

mijn zoon is van 8 september en mijn dochter van 23 september! Omdat de oudste tot 1 jaar een spreidbroek had is die ontwikkeling na de tijd pas gekomen, dus ik vind het met mijn zoon nu wel ontzettend hard gaan! Mijn dochter had met haar eerste verjaardag 10 tanden en 2 kiezen, staat me dus heel wat te wachten!
Ik hoef pas in augustus weer naar het cb met de kleine! dus hij mag nog even! De oudste moet nog 1 x naar het cb en dan wordt ze door de schooolarts over genomen! ze wordt gewoon alweer 4! de tijd gaat zo snel! Hier is het verder nog een heleboel geregel! Ik heb voor volgende week 2 afspraken staan voor een intake gesprek bij de (waarschijnlijk) nieuwe school! Dus we gaan maar even kijken!

O spannend he als ze naar de basisschool gaan,hier gaat mijn oudste zoon alweer naar de 3 e van voortgezet onderwijs en mijn oudste dochter na de vakantie naar de brugklas.dan twee zoons ,de ene naar gr6 en de andere naar gr 5.....gelukkig kan ik ondertussen van ons nakomertje,de kleine prinses nog ff lekker genieten.

Ik heb respect voor je, 5 kids. Ik heb natuurlijk beide kids vrij klein, maar ik zou het niet kunnen. Ik zou trouwens ook niet weten hoe ik dat moet doen zonder relatie:) Het is best moeilijk voor mijn dochter en ze moet er erg aan wennen aan de situatie, daarom moeten we ook een andere school zoeken, we komen straks 120 km verder op te wonen. Ik heb er vrij bewust voor gekozen zeker omdat ze straks naar de andere school moet.
Je hebt je kids trouwens wel heel lekker verdeeld! Mijn zusje en ik schelen ook 7 jaar! heerlijk zoveel, ik heb alles heel erg bewust mee gemaakt!
Er zijn nog een paar dingen te regelen en dan gaan we definitief over naar het andere huisje! Dus ik ga snel dingen regelen!

Hey,nou een alleenstaande mams verdient van mij weer alle respect hoor,is idd ook niet makkelijk denk ik.zelf heb ik altijd een groot gezin hopen te krijgen en is nu ook wel compleet vind ik,wat leuk is nu ook dat de oudere kids het inderdaad heel anders beleven,mn dochter is ook soms een echt moedertje,en mn zoons zijn ook dolblij en trots op hun kleine zusje.wens je veel succes en sterkte met al de dingen die je moet regelen..en ondertussen lekker genieten van je kids

Hoi met Joey gaat het ook goed. Hij gaat al zelf zitten en op de bank trekt hij zich omhoog om te gaan staan. In de box is het hem nog niet gelukt. Wij mogen volgende week weer naar het CB dan is hij 9 maanden. vorige keer woog hij 8180 gram en was 73 cm ben benieuwd hoeveel en groot hij nu is.

Terug
Bovenaan