kleine net 11 weken en 2e opkomst

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

We zijn er vandaag achter gekomen dat we gezegend zijn met een 2e die op komst is.
We zijn er erg vroeg bij denk dat ik net 5weken ben.
Het was ook zeker niet bedoeling maar ik zit met zulke dubbele gevoelens (ja ik weet het dat is heel erg)
ik wil heel graag een 2e maar ik weet niet of ik dat al aankan zo snel al.
wat vinden jullie ervan? of Heeft iemand hier ervaring mee?

gr Destiny

het is inderdaad wel heel snel na elkaar.
Ik wist niet eens da thet kon. Als je nu al zwanger ben was je kleintje dus ongeveer 6 weken toen je zwnger raakte. poeh moet er eerlijk gezegd niet aan denken om zo snel weer zwanger te zijn.
Wens je heel veel sterkte toe en hoop dat alles goed gaat.
En ik heb ooit eens gehoord dat kinderen die als verrassing komen een bijzondere taak hebben op deze wereld.
Bij deze dan maar.

hoi kaatje,

ja hoor het kan blijkbaar
hij was 7weken ja...we konden het ook niet geloven want ik gaf nog volledig BV
en gebruikten condooms..maar ja
ik ben er een beetje bang voor 2 jonge baby's maar ja ik heb ieder geval bijna 8 maanden om aan het idee te wennen

Hoi Destiny,
Ik weet ook niet of ik er blij mee zou zijn, zo snel..maarja, het is nu eenmaal zo he!
Ben je er een beetje van bijgekomen...
Tuurlijk weet iedereen heus wel dat je meteen weer zwanger kunt worden, waarom zou het niet kunnen?? Maar hoe is het zo gekomen als ik mag vragen???
Ik ben daar gewoon heel nieuwsgierig naar nl..
Nog geen pil oid? Of geef je borstvoeding, en dacht je dat het niet zou kunnen gebeuren?
Absoluut geen verwijt hoor, ben gewoon benieuwd..vraag wat anderen denk ik ook wel willen weten..
Toch heel veel succes, en laat het maar even bezinken..het komt vast goed.
Groet Rina.

Hoi Rina,

om eerlijk te zijn denk ik dat ik het nog echt moet gaan beseffen ook al zag ik vandaag een streepje wel heel licht ik heb het net even na gerekend en ik moet nu 4 weken en 1dag zijn.
We gebruikten een Nuva ring en condooms dus dubbelop kan je wel zeggen. Dus daar kan het niet aan hebben gelegen.
Ik ben gewoon best bang of ik het wel aankan.
ik heb een hele lieve vriend en het gaat heel goed met nu met zn drietjes en hij is ook heel behulpzaam.

groetjes Destiny

Hoi nogmaals,
Ik denk dat als je ooit wel een tweede zou willen, en je relatie goed is, wat je ook schrijft..het best goed komt.
Als je lichaam het maar allemaal aankan, is ook niet onbelangerijk..
Was je eerste zwangerschap goed, en bevalling goed gegaan?
Scheelt ook zeker hoe je er nu in zult staan denk ik.
Ik heb nu drie kids, en de oudste twee zijn 8 en bijna 5, de jongste is 4 mnd bijna.
Vind het leeftijdsverschil prima,Maar overal is iets voor te zeggen.
Een tweeling is ook druk, en jij krijgt het ongetwijfeld ook druk, maar bedenk wel dat je nog in het ritme zult doorgaan, en niet echt hoeft te wennen. Alleen het verdelen van de aandacht is even wennen, en de reactie van de kids op elkaar.
Maar als je er zelf in geloofd, samen..dan lukt het zeker!
Groetjes Rina

He Rina,

wat leuk 3 kinderen van die leeftijden, zo kan je met alle 3 hele andere dingen mee beleven en doen.
Ja dat is zeker niet onbelangrijk je lichaam. ik las dat je het beste 18maanden kan wachten omdat je lichaam echt moet ontzwangeren. En dat de kans groter is dat als je zo snel zwanger bent de baby wat eerder kan komen en wat kleiner en lichter kan zijn.
We zien het wel, je leest vast en zeker nog meer van me

X

Hoi,

gefeliciteerd met he zwangerschap. Wat een cadeau zeg. ik ken in mijn directe omgeving drie vrouwen die vlak na hun bevalling alweer zwanger zijn geraakt en bij alledrie is het goed gekomen hoor. Ze hebben trouwens, bedenk ik nu net, alledrie een dochter gekregen.

Als het op je pad komt dan heeft het zo moeten zijn. Probeer er het beste van te maken en vergeet niet te genieten.

Groetjes van Marloes

Terug
Bovenaan