kleine net 11 weken en 2e opkomst

Hoi Marloes,

dank je wel!
ben al een beetje bekomen van de schrik.
ik denk dat het ongeveer dezelfde soort angst was als bij onze eerste
of ik wel een goede moeder zal zijn.
Zow bij jou 3 vrouwen in je naaste omgeving, fijn om te horen dat het allemaal goed ging.
ik denk dat het voornamelijk in het begin was zwaar zal zijn..en dat het daarna wel fijn is omdat ze samen veel kunnen doen.
Zou leuk zijn een meisje want we hebben al een zoontje... cliché maar echt als het maar gezond is. Zo denk ik er ook over het moet zo zijn.

Hoi Destiny,

Allereerst van harte!
Logisch dat je even schikt, maar toch ook wel een zegen dat jullie zo vruchtbaar zijn, hoor.

Ik heb zelf een zus die 11 maanden ouder is en dat is toch wel erg fijn hoor: altijd iemand in de buurt die qua leeftijd zo in de buurt zit dat   je echt heel veel samen kunt spelen.
Het heeft echt ook heel veel voordelen. Het eerste jaar is het wat meer doorkomen, maar je moet maar zo denken: dan heb je het ook gehad ( tenzij je nog een derde wilt natuurlijk, haha).

Ik wens je veel succes!

groet, Zoya

Nou meid gefeleiciteerd en je heb nog wat maandjes om aan het idee te wennen zou ik zeggen. Uiteindelijk komt het allemaal goed. Ja het is lichamelijk zwaar, maar aan de andere kant als je al weer zwanger wordt dan zou je lichaam het aan moeten kunnen denk ik zo.

Onze twee jongste (ik heb 4 kiddies) schelen 12 maanden en een week (dus iets meer dan die van jou straks schelen) en ik vind het geweldig. Ik ben na de bevalling snel were opgeknapt, ben na 4 weken begonnen met sporten en voel me nu 7 maanden na de bevalling tip top.   Ik ervaar   het niet als zwaar, ze gaan juist nog zo lekker in elkaar s ritme mee. 's middags slapen ze tegelijk en jongste prul slaapt 's morgens ook nog, zodat ik voor onz eknul nog even aleen de aandacht heb.

Het komt allemaal goed, en maak je niet te veel zorgen.

miep
(ps bij ons was het trouwens wel de bedoeling om snel weer zwanger te worden)

Hey Destiny,
hoe is het nu met je?
Ikke ben ook zwanger, ook vrij dicht op elkaar, (ok niet zo vlot als jij)
ben je al een beetje aan het idee gewend en wanneer ben je uitgerekend?
Gr. Trotse MAM

Hoi Miep,

wat fijn om te lezen dat het toch wel kan meevallen. het was niet echt
de bedoeling maar toen we dachten dat het misschien mogelijk was dat ik zwanger zou zijn waren we alle 2 al meteen erg blij..en we kijken er ook
heel erg naar uit.
En tuurlijk vind ik het ook best een beetje eng, maar dat is meer omdat ik het zo goed mogelijk wil doen en onze oudste niet vergeten.

Veel liefs destiny

Allereerst van harte! Ik geloof dat dit  even schrikken is, zo snel, maar kennelijk wilde dit kindje toch echt komen. Wij wilden er eigenlijk wel twee vlak achter elkaar, maar dat is bij ons ontzettend onverstandig i.v.m. enorme bekkenklachten. Mij is nu aangeraden om twee jaar tussen de zwangerschappen te laten zitten, wat ik zelf wel erg jammer vind.
Maar geniet van je zwangerschap en voor je het weet voel je alweer trappelende voetjes in je buik (die mis ik zo!).

Liefs,
Noa

Wauw. Het zal best schrikken zijn, maar wel geweldig!! Van mij mag het ook wel weer. Nou ja volgend jaar gaan we verhuizen dus handig is het niet. Maar als het (per ongeluk) gebeurt is het meer dan welkom.
Geniet er lekker van. Ik hoop dat je zwangerschap goed verloopt, want het zal best zwaar zijn zo kort achter elkaar.
Groetjes Lynn

hoi destiny.
ik las dat je aan de nuvaring bent, ik gebruik die nu ook net, ik dacht dat die net zo betrouwbaar was als de pil, een 3e zou nu bij ons niet echt uitkomen haha de t1e wordt in januari 2 en de 2e is afgelopen september geboren, had je de ring niet goed gebruikt ofzo.
gr memfanilsa

Terug
Bovenaan