Kleine speen

Hoi Meiden,
Onze Niels doet te kort over zijn flesje. Als je tussendoor geen pauze houdt is het in 6 minuten op (100-140 cc). Het is met pauze te rekken tot ongeveer 10 minuten. Op aanraden van het CB heb ik andere spenen gekocht om te proberen. Maar nog zonder resultaat.

Ik gebruik Difrax flessen met de standaard small speen. Nu heb ik inmiddels een hele verzameling spenen, maar geeneen heeft het gewenste resultaat. Ik heb 3-standen spenen van Dodie (maar die pakt hij niet goed), een speen met een gaatje aan de bovenkant van Bebe-jou (maar die zuigt hij meteen vacuum en dan raakt hij gefrustreerd) en de startspeen van Nutrilon (die laatste leidde tot een recordtijd van drinken (binnen 5 minuten klaar). Dus nog niet echt het gewenste resultaat. Wie weet welke speen ik moet hebben? Alvast bedankt.

Groetjes,
Machteld
 
datzelfde probleem had ik dus ook.nu heb ik een optiefles van difrax en johannesbroodpitmeel NUTRITON erin en het gaat heel erg goed zo?succes ermee
 
Heeft Niels er last van dat hij zo snel drinkt bv krampen, luchthappen of spugen?

Als dat niet zo is zou ik me niet al te veel zorgen maken hoor.
SOmmige kinderen drinken sneller of juist langzamer dan het gemiddelde.

Mijn dochter krijgt borstvoeding en die is als ze honger heeft altijd binnen tien minuten klaar ook de fles gaat soms zo snel.

Groetjes joyce mama van Mara
 
Waarom moet het langzamer gaan?Gaat hij spugen?Mijn dochtertje drinkt al vanaf haar geboorte heel slecht.Ze heeft ook in het ziekenhuis gelegen.Ze is nu 6 mnd. maar toen ze kleiner was zat ik 45 min. tot een uur met 1 fles!En dat 8 keer per dag!Dat is pas frusterend.Nu gaat het nogsteeds niet en ik word er gek van.Dus ik zie het probleem niet als hij er verder geen last van heeft.Mooi toch?
 
Onze kerels drinken ook zo snel en hebben er echt geen last van hoor! Als je kind er geen krampjes van krijgt zou ik zeggen ben blij dat het zo snel gaat.

Zal het je nog sterker vertellen. Een van mijn jongens heeft de fles van 240 cc binnen 10 minuten leeg (altijd!!!) de ander doet er ca. 12 minuten over!

Valt dus wel mee hoor bij die van jou. Maak je niet gek en luister niet te veel naar het CB, die spreken zich altijd tegen!
 
Hoi,

Mijn zoontje, Akim, had hetzelfde probleem. Nu heeft hij sinds een weekje de 1,2,3 speen van Avent. Dit omdat hij een papfles krijgt en het anders voor hem te lang duurt. Ook zijn gewone flesjes krijgt hij met 1,2,3, speen. Maar ook sinds 1 weekje. Hij heeft heel lang op speen 1 en 2 gezeten. En dat ging een stuk beter. Je moet niet echt kijken naar de maanden die erbij staan op de spenen, maar kijken welke het beste werkt. Akim heeft trouwens ook bijna nooit last gehad van krampjes, ookal dronk hij zo snel. Dus inderdaad niet veel aantrekken wat ze bij het cb zeggen, als hij nergens last van heeft. Dat komt vanzelf goed.

Groetjes
 
Terug
Bovenaan