Kleine speen

Bedankt voor alle reacties! Niels heeft inderdaad veel last van krampjes en boeren die dwarszitten, maar er niet goed uitkomen. Ik blijf proberen! Ik zal ook de Aventfles proberen.
Groetjes,
Machteld
 
Hoi machteld,

Ik gebruik de Difrax optifles met kleinste speen, helpt tot nu toe het beste (de Avent fles had mijn dochter binnen vijf minuten leeg!) Ik moet wel zorgen dat ik de dop en achterkant strak heb aangedraaid, anders drinkt ze nog supersnel! Nu doet ze 10-15 minuten over 120-150cc. Komt waarschijnlijk ook omdat ik andere voeding ben gaan gebruiken vanwege de krampjes(Omneo 1)Deze voeding is wat dikker dan Nutrilon.

Ik las dat je ABC bent gaan gebruiken tegen de krampjes. ben erg benieuwd naar je ervaringen!

Groetjes, charlotte
 
Mijn zoon dronk ook te snel, waardoor hij moest spugen e.d.
Ik heb bij de apotheek de flessen en spenen van Evenflo gekocht, de startspeen, zit 1 klein gaatje in. Hij moest wat meer moeite doen, maar niet overdreven. Als de apotheek ze niet op voorraad heeft zou hij ze moeten kunnen bestellen.
Succes
 
Er bestaan ook spenen waar geen gaatje in zit. Dus jij bepaalt (met een dunne naald hoe groot het gaatje moet zijn. Dan is het een kwestie van uitproberen totdat je de juiste grootte krijgt.
Maar ik ben ook van mening dat als je kleine er geen last van heeft, dat je je niet druk moet maken. Alle cijfers van het cb zijn gemiddelden en ik vind dat ze niet rekening houden dat elk kind anders is.

Succes Desi mv Duncan.

PS: mijn zoontje drinkt trouwens ook zijn flesje 200 ml in 10 minuten leeg (soms minder, hangt er vanaf hoeveel honger hij heeft).
 
Terug
Bovenaan