Kleine teleurstelling

Hoi,

Het is inderdaad niet leuk dat ze zo reageren. Je bent zelf enthousiast en dan verwacht je ook leuke reacties. Maar laat het ze even bezinken, misschien komt de  leuke reactie nog wel. Probeer er niet te veel aan te denken en als er helemaal geen leuke reacties meer komen, of ze doen net of je helemaal niet zwanger bent, dan kun je het eens voorzichtig vragen waarom ze zo reageren. Misschien zijn   ze wel heel blij maar heel nuchter bijvoorbeeld. Zo weet ik dat mij oma (helaas leeft ze niet meer) nooit iemand feliciteerde met de zwangerschap als je nog geen 3 maanden zwanger bent. Omdat er dan nog een kans was dat het mis zou gaan. Een soort bijgeloof.
Dus misschien komt het nog wel.    

Hoi Gossee

Ik kan me je dipje voorstellen, ik speel het filmpje van ouders/schoonouders inlichten ook al af in mn hoofd (we willen het pas vertellen rond 12 wkn, tenzij ik al eerder uit begin te zetten ;-)   en je verwacht toch totale euforie inderdaad, tranen van emotie etc etc. Maar iedereen reageert anders en mijn schoonouders zijn nou ook niet van die fuifnummers dus hoe t tegen die tijd bij ons gaat lopen durf ik ook echt niet te zeggen.

Probeer er gewoon zelf, en strax met je eigen ouders dubbel van te genieten!!!

x Muizeke

jee wat een teleurstelling zeg

maar geniet er maar lekker van samen met je vriend het wordt toch

JULLIE wondertje

enne GEFELICITEERD hoor

probeer je niet te druk te maken , genieten is veel mooier en belangrijker

groetjes moekje 35,6wkn

Jeetje, ook niet leuk! Kan me goed voorstellen dat jullie "lichtelijk" teleurgesteld zijn.

Ik wil jullie in ieder geval wel feliciteren!!! Wat een geweldig nieuws.
Geniet er lekker van met z'n tweetjes!!

Liefs Noelie

hoi hoi
ik herken het wel een beetje,toen wij vertelden aan m,n schoonmoeder dat ik zwanger was reageerde ze ook koel.nou is het bij ons de zesde maar leuk was het niet.
vandfaag heb ik de 20weken echo gehad en er was er maar eentje aan het gillen dat het een meisje werdt en dat is m,n schoonmoeder.ze is er nu heel blij mee en leeft helemaal mee.
mischien is moeten de ouders nog een beetje aan het idee wennen,al is de reactie niet leuk hoor.
kan me dan voorstellen dat je teleurgesteld bent.
geniet er van samen met je vriend.
liefs sil

Terug
Bovenaan