Kleine update van mij, en ik kom af en toe nog wel even kijken hoe het met jullie is en gaat..

Heee lieve Meiden,

Daar ben ik weer even, heb weer even een beetje bijgelezen en zie dat er weer heel veel is gebeurd!! Sterkte he voor jullie allemaal echt houd de moed erin want echt jullie zullen allemaal zwanger worden!!!!

Met mij gaat het goed ook met mijn lieve schattige meid van vijf. Mijn man die gaat volgende week ergens anders wonen, en ik voel me goed op dit moment dat is raar, ik wil genieten van alle mooie dingen en van het leven, ik wil me geen zorgen maken om alles, want ik wil positief blijven want het komt goed hoe dan ook, ik zal hier straks veel sterker uitkomen!!!!

Heel veel liefs en dikke knuffels voor jullie allemaal van mij

Lieve Ing,

Bedankt voor je lieve mailtje, ik krijg zoveel steun van iedereen en ook van jou en dat doet me zooooo ontzettend goed, ik weet je zeker te vinden, nogmaals lieve bedankt voor je wijze raad en woorden. Je kan ook op mij rekenen hoop zo dat deze inseminatie is toegeslaan, ik duim me suf voor je dan weet je dat.

Hele dikke knuffel terug van mij

P.s ik voel me ook super sterk dat geeft me een super positief gevoel

Hey lieve Mick,

Wat fijn om even wat van je te horen. Ik vind het erg knap van je dat je je sterk voelt! Ik ben blij te horen zelfs dat je je sterk voelt want ik maakte me toch wel een   beetje zorgen om je. Mijn schoonmoeder zei net aan de telefoon dat niets in het leven zomaar gebeurt, alles heeft een betekenis. Aan de ene kant dacht ik ach ja maar aan de andere kant zit er wel wat in. Jij geeft aan er sterk van te worden!! En dat was misschien wel de bedoeling, klink misschien gek maar dat denk ik wel. Ik heb veel bewondering voor hoe jij je erdoor heen slaat!! Je bent een kanjer!  

Een hele dikke knuffeldebuffieboem

Sjan

He Mick!

Gaat ie nog steeds met je?

Ik kan me voorstellen nu het moment bijna daar is dat je man echt weggaat dat je dan toch even helemaal stuk gaat.

Ik denk nogsteeds aan je, en hoop zo dat jullie er na wat rust van beide kanten er toch nog samen uit komen. Later...........ok voor jullie kleine meid, maar dat mag niet de basis zijn mochten jullie weer tot elkaar komen.

Goed te horen dat je veel steun krijgt van alle kanten, en dat je er niet alleen voorstaat. Niet hier en niet in het echte leven!

Het gaat je goed, en hopelijk vind je straks snel je ritme, en weer wat plezier om verder te kunnen gaan, samen met je dochter.

We houden contact he!

Ik ben trouwens een web-log aan t maken www.cynthia1975.web-log.nl
Misschien vind je het eens leuk daar te kijken!
Ben er nog druk mee bezig hoor!

Liefs, en een hele dikke knuffel!

Cynthia

Lieve Sjan,

Heel erg bedankt voor je lieve mailtje!! Voel me goed en sterk en opgelucht, vandaag was het de grote dag om het aan onze kleine meid te vertellen. Gelukkig pakt ze het heel erg goed op, ook let ze erg veel op ons en kijkt ze veel naar onze gezichten en kan ze zien dat we niet verdrietig zijn, en daardoor gaat ze er goed mee om!! En ook ben ik al weken bezig om haar voor te bereiden, en dat heeft zo te zien geholpen, ben zo blij en opgelucht want daar zag ik heel erg tegenop!!!!! Je schoonmamma heeft gelijk alles wat in het leven gebeurd gebeurd niet zomaar, het moet zo zijn., en gelukkig voel ik me nog steeds sterk, voor mijn lieve dochtertje en voor mezelf. A.s. woensdag gaat mijn man weg voor twee maanden tijdelijk heeft hij een huis gevonden, we gaan wel om het weekend voor ons dochtertje zorgen, en door de weeks gaat hij onze kleine meid naar school brengen twee dagen de woensdag en de vrijdag ook omdat ik moet werken!!! A.s. weekend ben ik helemaal alleen thuis dat is het eerste weekend dat zij dan bij pappa is, ik neem de tijd voor mezelf en de rust, ik was van plan om mijn paardrij hobby weer op te gaan pakken en om daar weer mee te beginnen, lekker 1 zijn met de natuur, en naar buiten eerst even weer een paar lesjes te nemen!!!!   Verder wil ik jou heel veel sterkte wensen met het zwanger worden, en hopen natuurlijk dat dat ene eitje gaat groeien, ik dans,jump spring met je mee lieve Sjan, bedankt voor je steun het doet me heel erg goed, en zo kom ik ook nog zo af en toe kijken bij jullie hoe het zooo met jullie gaat.

knufsnufdeblijeknuf van mij

Lieve Cynt,

Ik ben net even wezen kijken op je web-log leuk gedaan hoor, en wat heb je veel informatie er op geschreven, heel fijn voor meiden die ook proberen om zwanger te worden, het ziet er heel erg overzichtelijk uit, daar krijg je echt een tien voor van mij, ik zal snel een reactie van mij erop zetten!! Spannend hoor dat je weer in je wachtweekjes zit, dat wachten is vreselijk he, hoop zo dat het raak is!! Het wordt tijd, en ik zal heel hard voor je duimen.

Hier gaat alles goed, voel me nog steeds erg goed, en ik ben blij dat er een beslissing is genomen van beiden kanten, het werd tijd!! Vandaag heeft mijn man het aan onze kleine meid verteld en ze heeft er goed op gereageerd, dat verbaasd me niets ook omdat ik haar al weken aan het voorbereiden ben, het lucht vreselijk op want ik keek er best wel tegen op!!!! A.s. woensdag woon ik samen met mijn lieve meid, ze komt ook bij mij slapen, en a.s. weekend is het al het eerste weekend dat ze bij pappa is!! Dan slaap ik dus drie nachten alleen, ik zie er niet tegen op, het is wel goed voor me die rust. Ik ben van plan om veel te gaan slapen, boeken lezen en waarschijnlijk even informeren naar een goede manage, want ik ben van plan om mijn paardrijden weer op te pakken, heerlijk is dat, even een paar lesjes nemen en dan 1 zijn met de natuur, dat geeft zo'n vrijheid!! Zoals je leest gaat het echt goed met me, ik voel me oersterk voor mijn lieve meid en voor mezelf!!!

Ik spreek jou weer heel erg snel, en ben trots op je web-log ziet er goed uit!!! En natuurlijk houden we contact.

liefs en knuffel van mij

Nou niet zo met complimenten gooien, ik word er helemaal verlegen van.

Oh dus van de week gaat het gebeuren, en je dochtertje is aankomend weekend al bij haar Papa. Het zal je zeker goed doen die rust en tijd voor jezelf. Kan je even tot jezelf komen, na die zeer ellendige tijd.

Leuk dat je weer wilt gaan paardrijden, is zeker heel ontspannend, lekker naar het bos en je hoofd leeg laten waaien.

Ik hoorde gisteren al van Ing dat jullie het haar gisteren hadden verteld. Ze reageerde niet heel erg verbaasd dus he, kinderen krijgen denk ik toch ondanks dat je het zo goed als verborgen hield een hele hoop mee.

Tot snel lieve Mick!

Terug
Bovenaan