Kleine update van mij, en ik kom af en toe nog wel even kijken hoe het met jullie is en gaat..

Heee lieve Cynt,

Ach ik kom om in de complimenten, jij bent ook altijd zo lief voor mij, en ik meen het hoor die web-log ziet er echt heel erg goed uit, staat vol met goede informatie, kunnen heel wat meiden wat aan hebben!!!!

Ja het is wat he, na die moeilijke tijd, je groeit er ook in verder, ik probeer zooo sterk mogelijk te zijn, ben ik eigenlijk altijd al geweest, natuurlijk wilden we dit niet, maar het kan gewoon niet anders, we hebben het al een aantal keren met elkaar geprobeerd en merken nu echt dat het geen haalbare kaart is om met elkaar verder te gaan, niet ten koste van ons beiden energie!!! Ik merk dat ik op dat gebied echt niet meer terug wil en verder wil met onze relatie, het gaat gewoon niet meer, ook al is dat een bittere pil voor beiden partijen, ben wel heel erg opgelucht dat onze lieve te gekke meid er zo volwassen mee om gaat, en ze is pas vijf jaar, ze is gewoon heel erg wijs voor haar leeftijd, ze zegt altijd hele wijze dingen!!! En we willen alletwee heel erg graag voor haar zorgen, en dat scheelt denk ik ook, en ze blijft natuurlijk in haar vertrouwden omgeving, ze blijft naar dezelfde school gaan, dus ze houdt haar vriendinnetjes, en ik blijf in dit huis wonen en dat vindt zij ook helemaal te gek!!!!

Nu ben ik op dit moment niet vooruit te branden, was eigenlijk van plan om veel te gaan doen vandaag, iig te gaan sporten, maar het regent buiten en heb niet zoveel zin om in de regen naar de sportschool te fietsen, denk maar dat ik maar even toegeef aan niets doen, dat komt wel weer..

Ik spreek je snel, hoorde van Ing dat we met z'n drietjes straks gaan eten, ze vroeg of ik ook wilde mee gaan, het lijkt mij heel erg gezellig, ik hoor het wel wanneer het is!!!

liefs Mickey

Hee Mick!

Gewoon doen en laten waar jezelf zin in hebt hoor! Laat die sportschool maar even barsten en pak een kop thee en je computer dan kunnen we gezellig kletsen terwijl het buiten regent!!!!

lfs ing

Ja spannend he!
We gaan daten!

Als jij een beetje zin hebt in ons en lekker in je vel zit, en
als het lukt met de kleine dan ben ik er ook klaar voor hoor!

Lijkt me echt reuze gezellig.

Misschien hebben jullie nog meer meiden die je graag zou
willen ontmoeten het maakt mij niets uit, ik ben overal voor in.

Lijkt me heel erg leuk om eindelijk na zo'n lange tijd jullie in het echt te ontmoeten.
(we mailen nu al meer dan twee jaar geloof ik zo ongeveer elke dag met elkaar) toch????

En de ervaring die ik met Ilona heb is dat het alleen maar heel leuk is en we hebben het bijna niet over zwanger worden gehad!
Misschien vind zij het ook leuk! (ken jij Ilona trouwens ook wel Mick?)

Ik hoor wel, wanneer we agenda's gaan trekken!

Heee Ing,

Goed idee, lig al op bed te hangen met laptop alleen kan dan niet op msn, dat kan ik wel op mijn eigen computer, ik ga even wat eten en thee zetten, en kijk zo even of je online bent okeeeee... Tot zo dan..

En je hebt gelijk hoor laat ik maar even toegeven aan het niets doen, ik luister heel goed naar mijn intuitie en mijn gevoel.

lfs Mickey

Heeee Cynt,

Ik weet dat jij al contact hebt met Ilona en dat zij een gezellige meid is, ik ken haar nog niet!!! Ik weet ook dat ze hier zo af en toe toch schrijft en bezig is met zwanger worden!!!

Kop op he, je zit in je laatste wachtweek en het gaat hoe dan ook goed komen, zie berichtje van Ing, Suus is idd ook heel erg lang bezig geweest en heeft ook nooit opgegeven dus het gaat jullie hoe dan ook ook echt lukken.

Ik hoor het wel wanneer we gaan eten, moeten we snel even over mailen dan oke.

lfs Mickey

Terug
Bovenaan