kleine voorkeur?

Ik merkte al snel in mijn zwangerschap dat ik een kleine voorkeur had wat betreft het geslacht.. wie deelt it gevoel ook.. ik ben nu inmiddels bijna 28 weken zwanger en we weten het geslacht al!
 
Ik herken het wel hoor.

Ik wilde bij de eerste heel erg graag een jongentje. Ik weet niet waar dat uit voort kwam, maar dat gevoel had ik altijd al en dat was ook echt mijn beeld als ik naar de toekomst keek!! Wij hebben dan ook met 16 weken een geslachtsbepaaling laten doen,. Het was dan ook een jongen..Ik was later best teleurgesteld, dat het geen meisje was, echt hormonen, ik was er op dat moment, natuurlijk, net zo blij mee geweest! Ik kan er wel heel geheimzinnig over doen, maar ik had gewoon die wens. BUITEN NATUURLIJK EEN GEZOND KIND!! Dat staat natuurlijk op de eerste plaats! Maar ik heb ook heel veel vriendinnen om me heen, die de voorkeur duidelijk bij de tweede hebben! En dat mag toch ook wel. Ze houden toch net zo veel van het kindje hoor, ongeacht het geslacht! Mijn tweede is ook een jongentje. Wij hebben er nooit voor gevreen ofzo. Ze zijn allemaal uit liefde geboren en niet uit de tijd van de gemeenschap, zoals je wel eens leest!!

En hoe is het bij jouw?
Is het geslacht ook wat je wenste??

Groetjes
 
yess!!! ik ben dus niet de enigste! ja wij krijgen onze kleine meid!!!

Ik heb al een dochter en een zoontje..

Maar bij deze zag ik me helemaal bezig zijn met een meisje.. lekker veel roze en tutten... erg he! haha
 
ik had bij mijn eerste zwangerschap (nu een jaar bezig voor de 2e) ging mijn voorkeur uit naar een meisje en dat hebben we ook gekregen (esmee).
echter van dat tutten moet ze niet zoveel hebben. elastiekjes en knipjes trekt ze er net zo hard uit (en dat terwijl ze zo'n mooi krullend haar heeft) en ook het armbandje dat ze met haar geboorte heeft gekregen probeert ze de hele tijd van haar arm te halen. dus dan maar even helemaal niks
 
Bij de eerste had ik een lichte voorkeur voor een jongetje. Tot we op de echo zagen dat het een meisje was, ons meisje!!! Bij de tweede had ik niet echt een voorkeur, dat werd ook een meisje. En nu heb ik een lichte voorkeur voor nog een meisje, lijkt me helemaal geweldig, drie meiden. Morgen hebben we de 20 weken echo. En wat het ook is, ik weet dat het prima is zodra ik weet wat het is. Nog veel spannender vind ik de gezondheid van de baby.
 
Hoi,

Ik ben nu moeder van 3jongens, ik heb ook een beetje een voorkeur voor een meisje, lijkt me/is toch anders.
Maar zoals reisa zegt, als ik over 10wk te horen krijg dat het een jongetje wordt zal ik net zo blij en ontroerd zijn, uiteindelijk vind ik het geweldig weer moeder te worden.

Gr MJ
 
Ohhhh ik ben zo blij dat meerdere van jullie dat hebben!!! Omdat wij na meerdere miskramen nu weer zwanger zijn, en het ziet ernaar uit dat we nu de eindstreep gaan halen, zeggen veel mensen dat we geen voorkeur mogen hebben. Als het maar gezond is!!!! ja dheuu WAT dachten ze anders~! We zijn uitzinnig dat het nu zo goed gaat en als het dan niet het geslacht word waar onze voorkeur, zijn we volgens mij net zo blij!

Het is tenslotte ONS kindje!!!

Gr Ikke 42

 
Terug
Bovenaan