Kleine wasjes, grote wasjes...

Hier ook vorige week gehad. Ook icm een antibiotica kuur idd.
Hier duurde het een dag of 4. Je moet er gewoon even door heen denk ik. Idd snel verschonen en altijd extra setje kleren in de buurt.
Beterschap!

Lieve mede-mama's, 
Dank jullie wel voor de reacties. Huisarts voor de zekerheid gebeld en de assistente laat vandaag de huisarts mij terugbellen om dit te bespreken. 
Pff, zo kwamen we nooit bij de dokter en nu lopen we de vloer er bijna plat. 
Het is nu half 12 en ze is vanaf 6 uur wakker, en heeft al 5 schone setjes aangekregen. Zelfs het boxkleed moest er aan geloven.. 
Ben benieuwd wat de huisarts te zeggen heeft. 
Liefs,

[quote quote=10266242]Hier ook vorige week gehad. Ook icm een antibiotica kuur idd. Hier duurde het een dag of 4. Je moet er gewoon even door heen denk ik. Idd snel verschonen en altijd extra setje kleren in de buurt. Beterschap![/quote]
Denk je je kindje beter te maken door een antibioticakuur, krijg je dit... 
Maar goed, ze was wel zo ziek dat ze de kuur ook echt wel nodig had. 
Bij ons is het nu dag 4, hoop dat het snel over is. Woensdag weer werken, na zelf ook 8 dagen ziek te zijn geweest.. 

Wat echt goed helpt voor de billetjes is een dikke laag uierzalf erop smeren.. het sluit af zodat de diaree niet de huid kan irriteren. Daarom niet constant gebruiken maar het lijkt me tijdens deze periode wel prettig voor haar.. en misschien probiotica geven om de darmpjes te helpen??  

Terug
Bovenaan