Kleiner leeftijdsverschil tussen de kinderen

Ik weet nog niet hoe het zal zijn, maar ook wij zijn bezig voor de derde.
Onze oudste is (ruim) 3,5 en de jongste wordt in maart 2. Wij zijn nu 4 maanden bezig.
Ik hoop dus dat wij ook binnen 5 jaar 3 kids te hebben. Juist omdat ik denk dat ze dan het meest aan elkaar hebben. Mijn 2 zussen en ik schelen ook allemaal ziets en wij hebben het hartstikke leuk samen (tuurlijk ook de nodige ruzies gehad vroeger, maar dat hoort erbij). Ik denk wel dat het druk zal zijn, maar het lijkt mij ook wel heel gezellig.

das meiden,

wij gaan deze mnd voor een 2de wondertje!! ben nu pas op dag 5 van mijn cyclus, dus we zien wel. mijn zoontje justin is 8 mnd dus ook wij zouden het luek vinden op ze wat dichter op elkaar te hebben mits dit lukt natuurlijk. lijkt me leuk om ze samen te zien spelen enz. en alles heeft zijn voor en nadelen, het is maar net waar je jezelf goed bij voelt. de een wil liever wachten en de ander liever niet. prima toch?? wij liever niet hahahahah en jullie ook niet!!

heel veel succes allemaal en een vruchtbare maand en hopelijk een snelle zwangerschap!! toi toi

liefs sweety en justin

Hoi Meiden,

Leuk jullie reactie te horen,
Wilhelmin, heb je de miskraam wat een plekje kunnen geven? Hoe gaat het nu verder met jou?
Suusie, leuk jij denkt er net zoals mij over, qua leeftijd zijn onze kindje geloof ik bijna even oud. Wanneer was jou NOD ook alweer?
Spdijks, het wordt dus erg spannend voor jou, heb je al een test in huis? Ben je van plan binnenkort te testen?
Sweety, hopelijk raak je vlot zwanger van de tweede, was je van de eerste ook vlot zwanger geraakt of niet? Wel weer spannend, ik vind alles weer even spannend als bij nr1 en 2.
Wij hebben in het weekend voor eerst sinds 1,5 jaar weer onbeschermd geklust, het wodt een spannend maand, ik verwacht rond 1ste kerstdag mijn eisprong, nou kan niet romantischer hihi.
groetjes melanie

hee hee,

Ik was binnen 2 mnd zwanger maar dat werd helaas een miskraam, meteen weer zwanger en das nu mijn zoontje justin! vrij snel dus, maar ja zegt niks over een eventuele 2de he. dus...ook wij hebben voor het eerst weer onbescherm gevreeen...toch fijner he hahahaha, maar hier dus ook spannend...eerst ff clearblue testjes doen wanner mijn ei is en dan klussennnnn!!

succes allemaal!

liefs sweety

Hoihoi,

Wel grappig dat er op dit moment 2 topics zijn 1 voor een kleiner leeftijdsverschil en 1 voor bewust een groter leeftijdsverschil en allebei hebben natuurlijk de nodige voors en tegens. Wat volgens mij het allerbelangrijkste is is dat je er allebei een goed gevoel bij hebt en als dat het geval is, dan is het klussen geblazen!

quote: melanie07 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('17-12-2007 19:16:39'));

Suusie, leuk jij denkt er net zoals mij over, qua leeftijd zijn onze kindje geloof ik bijna even oud. Wanneer was jou NOD ook alweer?

groetjes melanie

Mijn NOD is morgen (18 dec als ik uitga van 31 dagen), spannend!
Ik heb nog geen klachtjes van naderende ongesteldheid of zwangerschap, maar ik hoop wel dat 1 van de 2 snel komt
Ik weet alleen nog niet of ik morgenochtend al ga testen. Ben bang voor teleurstelling. Maar goed, dan weet ik tenminste ook weer waar ik aan toe ben he!
Zo stom, het is allemaal weer net zo spannend als de eerste en de tweede.
Manlief doet alsof ie er niet zo mee bezig is, maar ondertussen is hij flink teleurgesteld als ik ongesteld wordt.
Ik laat het jullie snel weten.
Hoe oud zijn jouw kindjes precies?

Hoi ik ben nancy ik ben 23 jaar en heb een dochtertje van 5 maanden.
Ik heb borstvoeding gegeven tot drie maanden en ben vorige maand weer de eerste keer ongesteld geworden. Vanaf nu zijn we bezig voor nummer 2. Wij willen ze graag kort achter elkaar, zodat ze veel aan elkaar hebben. maarja ik ga er niet van uit dat het meteen raak is misschien duurt het wel lang daarom zijn we al begonnen met klussen.
De 28e verwacht ik mijn NOD. dus ik hou jullie op de hoogte.

Liefs Nancy (mamma van Fenna 26-07-2007)

Hoi Meiden,

Suusie, mijn dochter wordt eind van de maand 4 jaar en mijn zoon is bijna 1,5 jaar. Het wordt wel echt spannend voor jou lees ik, heb je vanmorgen nog getest?
Sweety, het is inderdaad afwachten of je nu snel zwanger raakt, bij mijn dochter was ik binnen 5 maand zwanger, bij mijn zoon heeft het ruim 1,5 jaar geduurd. Dus ik ben ook erg benieuwd hoe lang het nu gaat duren. Ben zelf nu wel eens bang dat het misschien niet gaat lukken, omdat het bij de 2de zo lang heeft geduurd, maar ja ik kan in iedergeval zwanger raken.....
Nancy, leuk dat jij de kids ook vlot op elkaar wilt hebben.Hopelijk raak je vlot zwanger.
Mag ik vragen of jullie ook werken? Ik werk 3 dagen in de week en dat bevalt me wel goed.
Espirt freak, hoe gaat het met jou? Af en toe nog aan het twijfelen of zijn de twijfels weg? Bij mij zijn nu de twijfels steeds meer op de achtergrond gekomen gelukkig. Ik zie steeds meer voordelen van de kids wat dichter op elkaar en ook dat ik zelf dan nog wat jonger en fitter ben.
Mag ik vragen hoe oud(of hoe jong)  jullie zijn? Ik ben 30 jaartjes jong hihi. Die 3 ervoor moet nog wel wennen hoor! Voel me nog 20 haha.
groeten van melanie

Terug
Bovenaan