kleinern schedelomtrek

Hallo, daar ben ik weer. Kei bedankt voor jullie reacties. Fijn om te lezen dat ik er niet alleen in sta en om bevestigd te krijgen dat het CB je soms erg onzeker kan maken. Het gaat om mijn eerste kindje en hoewel ik zelf met kinderen werk heb ik weinig knowhow over deze leeftijd. Mijn bezorgdheid komt ook voort uit mijn werk, ik werk namelijk met kinderen met een ontwikkelingsachterstand en / of verstandelijke handicap. Dus met andere woorden, ik zie té veel waarover ik me zorgen kan maken. Ik heb bijvoorbeeld eens met een kindje gewerkt dat 23 uur per dag een zogenaamde 'redressiehelm' moest dragen omdat de schedelnaden al te vroeg waren dichtgegroeid waardoor er teveel druk onstond op het hoofdje.
Ik denk dat ik zonder deze achtergrond veel minder op de hoogte zou zijn van wat er allemaal mis kán gaan met je kindje.
Maar goed, ik heb het inmiddels wat kunnen laten bezinken en de hele 'toestand' een beetje kunnen relativeren. Ik heb zelf ook een klein hoofd en het hoofd(je) van mijn moeder staat ook niet in verhouding met de rest van haar lichaam. Dus "It runs in the family"....

Groetjes Kim
 
ik kreeg elke keer weer te horen dat mijn zoon "wel een groot hoofdje had"
ik zei"ja en"
nou "niks zeiden ze dan"
was niets om je zorgen over te maken zeiden ze bij mij
dus meid niet te druk maken
 
Terug
Bovenaan