"kleintje20wekenecho" gehad

76Femke

New member
In verband met voorgschiedenis (dysmatuur, en zwangerschap beeindigd wegens hartafwijking en gigantisch lymfangioom) heb ik vandaag een kleintje20weken echo gehad. Dat is een screening met 13 weken. Dan kunnen ze al heel veel zien en deze echo doen ze dan ook steeds vaker.

Gelukkig lijkt alles op dit moment goed, geslacht is helaas nog niet bekend (vorige zwangerschap zagen we pas geks bij 17 weken, ondanks tweewekelijkse echocontrole). Dus valt een hele last van mijn schouders. Kan er nu wel even twee weken tegenaan denk ik/hoop ik.

Het was in ieder geval heerlijk om uitgebreid naar ons kleintje te kijken! Een voetje van 0,8 cm en de baby zwaaide even, in ieder geval een handje heeft 5 vingers ;-)

Voel de kleine ook al met regelmaat. Mijn zoon voelde ik ook al erg vroeg, evenals ons engeltje. Bij mijn zoon werd dat alleen hard minder naarmate de zwangerschap vorderde.... Hoop dat ik deze baby beter blijf voelen en dat we hem of haar gezond en wel mogen verwelkomen!
 
Wat fijn dat voor nu alles goed is! Ik snap je angst/zenuwen, het is niet niks wat je hebt meegemaakt en dat draag je altijd mee met een nieuwe zwangerschap. Dat heb ik ook, al kwam bij mijn zoontje alles pas aan het licht nadat hij al geboren was. Maar toch maakt het je extra alert. Hoop dat je ondanks dat toch kan genieten van deze zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan