Kleren gekocht!

Nou ik ben gister maar alvast een positiespijkerbroek gaan kopen en een huisbroek en een shirt met lange mouwen, krijg nog maar 1 spijkerbroek dicht, dus het was nodig, morgen even de ´oude` kleren nog uitzoeken, heb nog iig een zwarte broek, rokje en shirts van de vorige keren!
Moest alleen ook nieuwe bh´s, grrrr, was mijn maat uitverkocht, duurd 4wk voor ze nieuwe hebben, dus volgende week toch nog andere winkels afgaan!
Zijn jullie ook al toe aan positiekleding???
Groetjes MJ nu 14.1wk

Hey,

Leuk he, dat shoppen. Vind ik tenminste. Ik kon al behoorlijk snel niet meer in mijn eigen kleren. Komt misschien ook omdat dit mijn 2e zwangerschap is? Geen idee...

Ik heb in ieder geval al een basisset aangelegd. Moet er straks nog wel wat kleding voor de winter bij kopen.

Waar ben je geslaagd? Vervelend van die bh's joh. Anders wellicht op internet kijken? Daar is ook veel te krijgen.

Gr Ingrid

heee,
leuk hé zo shoppen voor je buikkie! vind ik altijd erg leuk! ik kan momenteel ook niet alles meer aan hoor (bijna 14 weken), maar dat komt denk ik ook wel (net wat ingrid zegt) dat het al m'n 3e zwangerschap is, ik had het bij de 2e ook al.............naja en het speelt bij mij ook wel mee, dat ik voor m'n zwangerschappen ook al niet zo'n wasbordje had! hahhahaha
fijn weekend!
liefs

Hee MJ!

Ja, heb vorige week ook al wat gekocht. 1 postiebroek van Noppies, een nette zwarte broek.
Denk dat ik komende week nog een spijkerbroek erbij haal.
Verder heb ik ook wat meegroei bh's gekocht.

Ben je bij Prenatal en Babyplanet op de woonboulevard in Heerlen geweest? Echte aanrader!
2 grote zaken bij elkaar en ze hadden zat!!!

Succes!

xxx

Hey MJ,

Ja ik heb ook al wat geshopt van en nu net nog ff op hm online een spijkerbroek enzo.
Ik kan echt mijn gewone kleding niet meer in door mijn buik. Ben nog niets aangekomen maar mijn buik groeit gestaag hihi heerlijk vind het zo gezellig.

Liefs Louise

Had 3 weken geleden al wat gekocht maar daarna is mijn buikje steeds minder geworden. Mijn kleren passen beter dan ze tijdens de hormoonkuren hebben gedaan. Beetje vreemd maar de kleine deed het van de week op de echo heel goed. Had een jurkje met een legging gekocht maar is zwart dus echt al wel voor de winter. Je kunt het maar vast hebben he. hahahahahah

Hoi
@juulke, ja ben ik idd geweest, bij prenatal de broeken gekocht, bij babyplanet het shirt ;-)
@supertje, dat is best normaal bij de eerste, eerst zijn je darmen ed gevuld met lucht en opgezet, daarna wordt dat minder, maar je hebt de kleren tenminste alvast!
Hier gaat het ook een stuk sneller dan bij de eerste zwangerschappen, nu begint mijn buik wel stevig te worden, dus zie nu ook zwanger uit ipv dik, dat is wel fijn ;-)
Groetjes MJ
ps, zo maar eens de zolder op voor de rest, maar ik heb geen flauw idee waar ik het gezet heb,,hihi

Heb van de week wat shirts besteld op de Wehkamp, en positieonderbroeken... Van die enorm sexy dingen. haha!
Mijn man is er erg blij mee. not! maar goed het zit veel lekkerder.
Volgende week ga ik met mijn moeder en zus winkelen voor broeken enzo.

Groetjes

Terug
Bovenaan