Kleren gekocht!

Vandaag kwam mijn zus met het vriendelijke aanbod om haar kleren op te zoeken. (de jongste wordt 4 in december) Ze heeft een totaal andere smaak als ik en toen zei ze dat ze ook wel gewoon broeken had voor me. Heel lief maar toen ik vroeg welke maat, blijkt het 42 te zijn tewijl ik 36 heb normaal. hahahahaah dat wordt dus niks. Ga binnenkort maar eens lekker op mijn gemak voor verdere gardarobeuitbreiding kijken. Wel makkelijk dat we eigenlijk maar voor 1 seizoen kleren hoeven te kopen.

ik heb ook al het een en ander ingeslagen.
heb ook het een en ander via marktplaats vandaan, dit omdat ik het niet al te breed heb.
en via bonprix, is ook nog wel betaalbaar.
zit namelijk midden in een verbouwing en het was eigenlijk nog niet helemaal gepland maar wel ontzettend welkom.
draag nu al positie broeken. mijn gewone broek gaat nog wel dicht maar zit niet lekker in mijn buik.

ben zeker blij dat het maar 1 seizoen is waar we kleding voor moeten aanschaffen.

groetjes angelique

Ik heb een winkel met hele leuke zwangerschapskleding in Houten (Utrecht). www.mooiinmij.nl

Donderdag hebben we klantenavond en hebben we zowel in onze winkel in Houten als in de webshop 40-50% korting op bijna alles.

Terug
Bovenaan