klets ff met jullie mee hoor!!!

A

Anoniem

Guest
hoi hoi
ik kom eigenlijk van het november forum maar daar zijn ze niet zo actief als hier.
aangeizen ik het erg leuk vindt om te reageren op verhalen kom ik gewoon ff bij jullie mee kletsen.teminste als jullie er geen problemen mee hebben.
ik zal me ff voorstellen.ik ben silvia 32 jaar,gettrouwd met een echte bouwvakker en moeder van nu 5 kids.mijn kids zijn 10,9,4,3,en 1jaar en ik ben nu 34 weken zwanger van de zesde.
nou hopelijk vinden jullie het niet erg dat ik mee klets.
liefs sil

Hoi,

Tuurlijk mag je meekletsen, ik kijk ook regelmatig bij andere maanden hoor. Het is toch niet zo dat de maandfora besloten zijn. Het is openbaar en bedoeld om ervaringen uit te wisselen.

Jij was volgens mij vorig jaar op het juniforum toch? Ik zat toen op het meiforum.

Ik ben Sylvie, ben 29 jaar, getrouwd met Edwin en samen hebben 2 kinderen. Kay van 22 mei 2004 en Indy van 8 mei 2006. En rond 17 oktober verwachten we ons derde kindje.

Syl
37 weken

Hoi Sil,

Gezellig dat je mee komt kletsen hier!
Ik ben Ingrid,31 en zwanger van mn tweede.

welkom

Liefs,Ingrid

37+2

Haay gezellig juist haha! ..

ik ben joyce  20 jaar  , 36 weken zw van de eerste, en samen met Patrick (29)

welcome!!!

Hoi Syl!

Gezellig, join the club!
Ik kan ook zo maar een novembermama worden, ben 25 oktober uitgerekend van ons eerste kindje! Dit is een hele actieve maand inderdaad dus klets gezellig mee!
Ik zal er nu ook veel meer te vinden zijn want hoef lekker niet meer te werken jippie!!

Liefs Renske

Hoi hoi,

Tuurlijk mag je meekletsen. Ik kijk ook wel eens bij andere maanden. Ik kijk dan vooral bij "jouw" maand. Ik ben namelijk 24 oktober uitgerekent dus het kan makkelijk november worden. Ik ben nu 36 weken zwanger en jij 34 dus zoveel scheelt dat niet eens.
Nou veel lees en reageer plezier op "ons" forum.

Hoe meer meiden hoe leuker.

Veel liefs Esther

Gezellig hoor dat je bij ons komt mee kletsen!!!
Moet ook eerlijk zeggen dat het Oktober forum erg gezellig is!!!

Ook ik zal me even voortsellen.  Mijn naam is  Marielle, 27 jaar, 4 jaar getrouwd met Dave, we hebben een zoontje Bowen die 20 November 3 jaar wordt. Ben as zaterdag 39 weken in verwachting van ons meisje!!!

(en het rommelt nu weer een beetje in mijn buik...., zal wel weer een valse start zijn)

Liefs, Marielle

gezellig altijd hoe meer dames (mama's) hoe meer verhalen toch, je bent welkom hoor en knap van je dat je de 6e in je buik hebt hoor , dit is me 2e en laatste ik wordt gek met die dikke buik en achter me dochter van bijna 2 aan te rennen pfff, ik zou het in ieder geval niet doen zoals me moeder het deed met 7 Kinderen op de wereld zetten.

Hhihihi.

Manal 36 weken en 4 dagen

Terug
Bovenaan