klets ff met jullie mee hoor!!!

Ha Sil,

Welkom hier ! Ook hier iemand die best wel eens een november kindje zou kunnen krijgen, ben nl de 25e uitgerekend en vandaag dus precies 36 weken. Blijft altijd spannend !

Klets lekker mee zou ik zeggen !!

Groetjes,

p.s. oeps, vergeet ik mezelf helemaal voor te stellen, ik ben Hope74, inmiddels 33 jaar en zwanger van de eerste, na drie en half jaar pilloos was het eindelijk zover !

Gezellig hoor dat je hier mee kletst!
Ik ben Rinske 24 jaar. Heb geen partner, dus wordt een alleenstaande mama.
En ik ben 1 oktober uitgerekend, dat is al bijna!

Groetjes Rinske 39 + 3 wk

Hallo!

Ik ben Rian, 27 jaar, mama van Emma (jan '06) en 38 weken en 3 dagen zwanger van ons tweede kindje; een jongetje, 10 jaar samen waarvan 4  getrouwd met Piet.

Volgens mij heb jij het grootste gezin van heel het forum?!
Hoe gaat het in z'n werk zo met al die kids? Ben benieuwd naar je verhalen want ik heb altijd gezegd ook een groot gezin te willen!...

Groetjes Rian

Hoi Sil,

Gezellig dat je bij ons komt kletsen. En met al die kids heb je vast veel ervaring en kun je ons goed bijstaan met al onze vragen .

Ik ben Marjet 34 jaar, 38+1 weken zwanger van onze eerste. Woon samen met Jorg (29) en onze hond Guus van 1.

Groetjes Jettepetje

Zooo wauw zeg 6 kids straks. Gezellig hoor.
Leuk dat je hier komt kletsen, wij houden er wel van hoor, kletsen haha.

Ik ben Monique (31), 5 jaar getrouwd met Dick (34) en hebben een dochter "Joly" van Juni 2004. Ik ben de 16e (volgens het ziekenhuis) of de 17e (volgens mijn berekening) uitgerekend van ons 2e meisje. Na de kraamweek neem mijn man een weekje vrij en krijgen we ook gelijk onze nieuwe pup in huis. Ik ga me dus niet vervelen in mijn kraamweken haha.

Groetjes Monique

Hoi Sil,

Gezellig dat je hier komt kletsen. Jaja de Oktober mama's zijn erg gezellig.

6 kids, poehee dat moet een drukte van belang zijn daar bij jou thuis.

Ik zal mij ook even voorstellen; Ik ben Marielle, 30 jaar en gelukkig getrouwd met Matthijs die 4 dgn voor de uitgerekende datum (7 Okt) ook 30 word. Hij hoopt op een leuk verjaardagskadootje.  Ik heb ook 2 hele lieve cavia's, Puk en Witney.
Ik ben na 2,5 jaar (via de MM) eindelijk zwanger geworden van ons 1ste wondertje.
11 Oktober ben ik uitgerekend, ben  over 1 uur  dus 38 + 2.

Kruimel

Terug
Bovenaan