kletsen over van alles en nog wat

Marcis, leuke foto hoor, ligt er heerlijk uitgeteld bij, haha.

Eline, wat fijn dat het goed is gegaan met Tijn bij het KDV. Het scheelt idd dat je de leidster al kent.

Pippi, nou je bent beslist de enige niet die opziet tegen het vrijen. Ik ben nu 11-en-halve wk geleden bevallen en ook wij hebben het nog niet weer  gedaan. Ligt meer aan mijn wil, dan de zijne hoor, haha. Heb dan ook vrij lang gevloeid, tot 8 wk na bevallen, en idd ook een knip en flink wat hechtingen, maar ik stel het steeds uit, toch maar 's proberen binnenkort...

Ik ben sinds deze wk weer aan de pil. Maak me niet zo'n zorgen over de evt hormonen daarin, geef geen borstvoeding eer vandaar.. Hiervoor gebruikte ik ook altijd de pil, beviel me goed, spiraal zag ik niet zitten...  
Ben nog niet weer ongesteld geworden.

Met onze kleine meid gaat het ook goed. Wel zoals vele beebs wat last van de warmte, en drinkt daardoor ook wat minder, liet gisteren zelfs 2 x 80 cc en 1 x 40 cc staan, wil dan écht niet meer. Ze is wat jengeliger en gauwer moe, maar gelukkig slaapt ze 'snachts wél goed. Vmo was het zelfs pas half 8 dat ze wakker werd (heerlijk, meestal is 't tussen 6 en 7 uur).

Ik ben sinds 1 wk weer aan het werk. Wel raar idee opeens zolang zonder mn meissie, maar zal wel wennen hoop ik. Toch ben ik blij als ik weer naar huis kan. Vriendlief is nu een paar x bij huis nu ik weer werk, we hebben over 2 wk alweer vakantie en pas daarna (vanaf 1 sept) gaat ze naar de gastouder. Ong. 2 a 3 dg per week (werk wisselende diensten trouwens in de zorg).

Groetjes en tot schrijfs.  

Hoi,

Leuk dat jullie allemaal willen kletsen hoor! Gezellig!

Leuke foto van jou en Evy Iris! Enne, Tijn stopt ook constant zijn handje in zijn mond, haha, echt zijn HELE hand gaat soms naar binnen, niet normaal!
Tijn drinkt trouwens ook nog steeds erg slecht hoor! Ik moet er echt met moeite 600/650 inproppen! ( hij weegt nu rond de 5,5kilo denk ik, dus dat is echt te weinig).Wel balen; vorige week was hij er echt bijna aan toe om naar 5 voedingen te gaan, deze week geef ik wel 7 voedingen, anders krijgt hij helemaal zo weinig binnen! Voor de zekerheid heb ik net het CB maar even gebeld, zij vonden het ook wel weinig. Ik moet het van het weekend nog even aankijken, anders maandag even naar het inloopspreekuur om te wegen. Het lastige is dat ik deze week dus niet zijn ritme heb aangehouden, want hij moet toch melk binnenkrijgen,........Daar gaven ze me gelijk in, voorlopig niet voeden als hij erom vraagt, maar a 3 uur ongeveer weer een fles aanbieden.
Ook vind ik dat hij tijdens zijn flesje wel erg veel scheetjes laat, en wat onrustig is......Aangezien hij al 9 weken is, en voorheen de standaard nutrilon geen probleem was, ga ik er niet vanuit dat het aan de voeding ligt.....Maar je wordt toch wat onzeker hoor!

@Esther; ik lees dat je in Rotterdam werkt? Kom je ook daarvandaan? Ik woon namelijk in de buurt van R'dam vandaar! Ik ben docent Nederlands op een middelbare school (ook in R'dam). Leuk dat je ook mee komt kletsen!

Ben trouwens blij dat het vandaag wat lekkerder is buiten, werd gek van die hitte!
Ik zal binnenkort nog wel even een foto plaatsen, wel leuk!

Groetjes

HoiHoi,
Wat gezellig toch zo'n forum!!
Ik zal me even snel voorstellen.....ben 23jaar en 31mei zijn wij de trotse ouders van patrick geworden. 15daagjes tevroeg geboren maar kerngezond.

De kleine man is alweer 9weekies oud en volop alles aan het ontdekken, en bij zn lieve lach smelten we gewoon!! Patrick krijgt flesvoeding...is 57cm en 5.5kilo. Hij komt 's nachts nog 1x sinds 3weken...ervoor steeds 2x....en in afgelopen 2weken sliep die zelfs 3x door tot 6uur. Wel word zijn flesvoeding ingedikt ivm veel spugen enz en dat werkt perfect. Ook zijn we druk met de kinderfysio omdat ons eigenwijsje een enorme voorkeurskant heb en dus ook al een afgeplat hoofdje.

Ik heb nog verlof tot eind augustus en dan vakantie, we hopen 1sept voor 12daagies na de belgische ardennen te gaan..hebben er nu al reuze zin in!!
Daarna moet ik ook weer aan het werk, werk in de thuiszorg en ga 3 routes in de week doen..bevalt dat goed evt nog een extra route.   Als ik een avondroute heb (+-18.30-23.30) past mn man op en bij een ochtendroute (7.00-13.00) past mijn moeder op!! Heb aan 1 kant wel weer zin om te werken aan de andere kant geniet ik ook nog zo van mn jochie!

Tja wij hebben na 4weken ongeveer weer voor het eerst gevreeen, ik was na 2weken alweer aan de pil (omdat ik vreselijke last had van huilbuien vooral 's avonds, niet leuk meer gewoon,) nouj moet ik wel zeggen dat ik maar 2 kleine hechtingkjes had en geen knip of niks dus dat scheelt!!

Nou een heel verhaal!!
Ik krijg met geen mogelijkheid een foto geplaatst dus helaas misschien lukt het manlief nog een keer!!!
Groetjes

Woon in Spijkenisse, vlakbij dus wel. Werk tegenover het Centraal Station in de Milleniumtoren. Ken je dat? Kom je ook toevallig uit de buurt van de Spijkenisse?
Las trouwens dat je binnenkort naar de Huttenheugte gaat, is een leuk park hoor voor kindertjes en natuurlijk altijd een mooi zwembad, das altijd leuk.
Groetjes weer!

De Huttenheugte van Center Parcs is idd ontzettend leuk. Ook voor de wat grotere kinderen is er veel te doen, het parc plaza is mooi, en je kunt bijv babyzwemmen. Wij gaan er in oktober naar toe met de familie, dit wordt voor Elise ook haar eerste vakantie,ze is dan 5-en-halve mnd. Leuk bijkomend voordeel is dat je jonge-gezinnen-korting krijgt.
Voor ons is dit park dichtbij, ong half uur rijden, en meestal kiezen we een park elders in het land (zeeland, limburg vinden we leuk) maar deze afstand is met een kleine heel fijn, ik doe haar vast geen plezier met uren inde auto, haha, en het park is zo leuk dat het niet uitmaakt waar in NL we zijn.
Veel plezier, ben benieuwd hoe jullie het gehad hebben. wanneer gaan jullie alweer?

@Esther: ja, de milleniumtoren ken ik wel ja! En wat grappig, Spijkenisse. ik heb in hoogvliet gewerkt, op het Einstein lyceum, misschien ken je die school wel? Ben er al een tijdje weg hoor, want ging niet echt goed met die school, vandaar.

@mei2008mama (Gisela toch?); wij gaan van 15-22 augustus! Fijn om te horen dat het een leuk park is, eigenlijk zijn al die parken wel leuk natuurlijk. Inderdaad, op het park zelf is al genoeg te beleven, maakt dus niks uit waar je zit, haha! Heel stom, toen wij nog geen kinderen hadden, kwam het niet in ons hoofd op om naar Centerparcs te gaan, haha, maar met kinderen is het fantastisch! Zeeland zijn we in februari geweest, vonden we ook erg leuk; leuke huisjes en leuk met al die bootjes enzo!

@mamasab: Ik wist ook heel lang niet hoe je foto's moest plaatsen. Ik weet niet of je hyves hebt? Via hyves gaat het heel makkelijk; klik met je rechtermuisknop op de foto, en kopieer en plak hem dan!   ( kopieer dus NIET de code die onder de foto staat, dan lukt het niet). Als je geen hyves hebt, dan weet ik het ook echt niet, haha!

hallo elinedikkers.

ik ben van het voorjaar 2008 forum, maar zat even bij jullie te spieken hahaha.

ik las dat je op de einstein heb gewerkt.
ik heb er tegenover gewoont en mijn broer heeft 7 jaar op die school gezeten.
(is 2004 geslaagd. vwo atheneum, mischien wel een leerling van jou geweest dan hihihihi)
jij vond die school niet zo geslaagd hoorde ik? ik hoor juist alleen maar positieve dingen over de einstein.
en iedereen is vol lof over het samen voegen met de penta want volgend jaar moet gebeuren. (op zalmplaat wordt een nieuwe school gebouwd)

nou, veel plezier met je kindje in ieder geval hihi

groetjes, dominique

Hoi dotjuh,
wat grappig, haha. Nou, ik zal het even wat verder uitleggen; ik heb met onwijs veel plezier een aantal jaar op het einstein gewerkt hoor, echt waar! Ben er inmiddels alweer 3 jaar weg (dus misschien ken ik je broer wel inderdaad). Maar; een aantal (toen nog jonge) docenten moesten toen weg door een terugloop in leerlingaantal, vandaar dat ik schreef dat het niet echt goed ging met die school! Het probleem met het onderwijs; degene die het laatst gekomen is, ligt er het eerste uit.........
Inmiddels zijn ze een montessorischool geworden, gaan ze met Penta samenvoegen, etc., allemaal goede beslissingen denk ik om het leerlingaantal weer op te laten lopen,.......(mijn beste vriendin werkt daar nog, dus vandaar dat ik dat weet).
Ik had niet gedacht dat iemand het Einstein zou kennen, dus had zoeits van; ga het niet helemaal uitleggen, haha! Maar echt toevallig!
Groetjes

Terug
Bovenaan