kletsen

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi

Zijn er hier toevallig nog meiden die wakker,  die  niet kunnen slapen of aan het werk  zijn, en zin hebben om gezellig te kletsen.
Ik ben op dit moment aan het werk, ik heb nog 4 nachten te gaan, zonder deze meegeteld te hebben.
Het is hier op dit moment lekker rustig. en verveel me een beetje.
Ik hoor/zie het wel als er nog iemand wakker is.

Liefs Carol

hallo,
Toevallig zeg!
Zit ook in de nachtdienst! Laatste nachtje gelukkig en dan ben ik 3 dagen vrij!!
Hoe staan de zaken ervoor?
Hier is het heerlijk rustig!

Moet effe weg...
alvast de groeten..
Anne

Hallo collega's""

wat heerlijk om te weten dat ik niet de enige ben die aan het werk is op dit moment. Wat voro een werk doen jullie? Ik ben verpleegkundige op de ic/cc.

Ik las net een stukje de termperatuur curve dat die niet betrouwbaar is bij onregelmatige werktijden. Hoe gaan jullie hier mee om en weten jullie mij hier meer over te vertellen?

Dit is mijn laatste nachtje en dan moet ik zondag weer een dagdienst ( voor een collega) doen.

groeten mama van thijs

Hoi

Tja, hoe staan de zaker er hier voor.
Ik ben sinds sept 04 gestopt, en nog steeds niet zwanger.
Ik ben onder behandeling van de gynaecoloog, ik heb het PCO-syndroom.
Ik weet niet of jullie er ooit van gehoord hebben of weten wat het is.
Maar PCO betekent dat je uit jezelf niet of nauwelijks een eisprong aan maakt.
Ik gebruik daar medicatie voor, maar die hebben tot heden nog niet aangeslagen.
Volgende week vrijdag moet ik terug naar de gynaecoloog om te kijken wat we nu verder gaan.

Ik ben doktersassistente op de huisartsenpost. Ik werk dus alleen maar avonden, nachten en weekenden.
Ik heb ook wel eens gehoord dat de temperatuurcurve niet helemaal betrouwbaar is als je wisselende diensten draait. Verder kan ik je daar helaas weinig over vertellen.

Het is hier vannacht echt super rustig, Heb net al lekker ff een tukkie kunnen doen.

groetjes Carol

Hoi mama vanThijs en Anne

En is jullie nachtdienst verder rustig verlopen?
Bij mij wil, ben benieuwd of de andere nachten ook zo rustig zijn.

Slaap lekker zometeen.

Tot later

Groetjes Carol

Hoi meiden

Ik werk in een verzorgingshuis als vaste nachtdienst moet er vannacht weer in.
Ik heb vorige maand mijn temp bijgehouden en daar was echt geen pijl op te trekken, die was constant hoger lager. Ik heb wel, en dat is misschien een tip, ovulatie testen gebruikt dus ik wist wel wanneer ik m'n eisprong had.
Het heeft alleen niet geholpen deze maand, werd maandag weer ongie. Ach ja vol goede moed weer verder in ronde 11  

groetjes Siek  

Hoi

Ik heb vannacht ook weer nachtdienst.
Dus als je het rustig hebt, dan zie ik het vanzelf wel, als je tenminste op internet kunt.

Liefs Carol

ps bedankt voor je tip, maar ik zal er helaas weinig aan hebben.

goedemorgen,
O Carol sorry stom van me excusses
en nee helaas geen internet op m'n werk, wat zeg ik niet eens een pc.
Wij zijn jammer genoeg niet zo vooruitstrevend op mijn werk. Hoop dat je een rustig nachtje heb gehad, ik gelukkig wel.

Ik ga nu lekker slapen en werk ze nog van de week

groetjes Siek

Terug
Bovenaan