kletsen

A

Anoniem

Guest
Hoi Hoi

Zijn er hier toevallig nog meiden die wakker,  die  niet kunnen slapen of aan het werk  zijn, en zin hebben om gezellig te kletsen.
Ik ben op dit moment aan het werk, ik heb nog 4 nachten te gaan, zonder deze meegeteld te hebben.
Het is hier op dit moment lekker rustig. en verveel me een beetje.
Ik hoor/zie het wel als er nog iemand wakker is.

Liefs Carol

hallo,
Toevallig zeg!
Zit ook in de nachtdienst! Laatste nachtje gelukkig en dan ben ik 3 dagen vrij!!
Hoe staan de zaken ervoor?
Hier is het heerlijk rustig!

Moet effe weg...
alvast de groeten..
Anne

Hallo collega's""

wat heerlijk om te weten dat ik niet de enige ben die aan het werk is op dit moment. Wat voro een werk doen jullie? Ik ben verpleegkundige op de ic/cc.

Ik las net een stukje de termperatuur curve dat die niet betrouwbaar is bij onregelmatige werktijden. Hoe gaan jullie hier mee om en weten jullie mij hier meer over te vertellen?

Dit is mijn laatste nachtje en dan moet ik zondag weer een dagdienst ( voor een collega) doen.

groeten mama van thijs

Hoi

Tja, hoe staan de zaker er hier voor.
Ik ben sinds sept 04 gestopt, en nog steeds niet zwanger.
Ik ben onder behandeling van de gynaecoloog, ik heb het PCO-syndroom.
Ik weet niet of jullie er ooit van gehoord hebben of weten wat het is.
Maar PCO betekent dat je uit jezelf niet of nauwelijks een eisprong aan maakt.
Ik gebruik daar medicatie voor, maar die hebben tot heden nog niet aangeslagen.
Volgende week vrijdag moet ik terug naar de gynaecoloog om te kijken wat we nu verder gaan.

Ik ben doktersassistente op de huisartsenpost. Ik werk dus alleen maar avonden, nachten en weekenden.
Ik heb ook wel eens gehoord dat de temperatuurcurve niet helemaal betrouwbaar is als je wisselende diensten draait. Verder kan ik je daar helaas weinig over vertellen.

Het is hier vannacht echt super rustig, Heb net al lekker ff een tukkie kunnen doen.

groetjes Carol

Hoi mama vanThijs en Anne