kletsen

Hoi dames,
Wel een beetje laat nog, mijn reactie dan hé! Maar we kregen plotseling een opname. Wat grappig, allemaal in het medische circuit!
Ik ben ook verpleegkundige op een ic-afdeling.
Ik temperatuurde als ik in de nachtdienst zat altijd zodra ik wakker werd. Om een uur of 4-5 's middag. Curve was toch goed betrouwbaar hoor.
Hoop trouwens dat jullie dit nog lezen!
Ik heb volgende week mijn ei weer, dan weer wachten. Wat duurt dat altijd lang hé! Wordt dan echt gek van mezelf, voel ik iets of niets??? Frustrerend allemaal. Voor ons word het ronde 13 alweer. Hoop dat het nu toch eens echt goed raak is!

Groetjes Anne

He Anne

Tja spoedgevallen hebben nu gewoon eenmaal voorrang, maar daar heb ik natuurlijk alle begrip voor.

Wij zitten in ronde 9, maar nog geen een keer een eisprong gehad.
Ik zal flink voor jullie gaan duimen, dat het eindelijk eens raak is deze maand.

Vannacht weer een vrij rustige dienst gehad.
Tot 3.00 zijn we goed bezig geweest, toen ff een paar uurtjes niets, en nu beginnen de mensen weer allemaal wakker te worden.

Liefs Carol

Hoi Carol,

Wat vervelend dat je geen eisprong hebt zeg! Gebruik je Clomid of iets dergelijks?
Hoe gaat het in z'n werk? Krijg je om de dag echo's? Vriendin van mij heeft ook pco.
Zij heeft inmiddels 3 kindjes, kreeg clomid om eisprong op te wekken. Bij de eerste duurde het wat langer voordat ze zwanger was omdat ze haar eerst op de juiste dosering in moesten stellen. De andere 2 gingen heel vlotjes, houd dus vol hé! Het kan zeker nog!
Het rare bij mij is dat ik mijn ei altijd precies voel en dus ook vaak op het juiste moment vrij. Je zou toch zeggen dat de zaadjes mijn eitje toch al eens goed gevonden moesten hebben   maar helaas. We zijn ook alletwee al helemaal onderzocht en alles is goed. Ik weet het ook niet meer. Geduld is een schone zaak zeggen ze steeds, maar mijn geduld is aardig op aan het raken!!
Moet je vannacht nog een nachtje? Ik ben begin volgende maand weer aan de beurt.
Heb gezien dat het eind van komende week weer lekker weer word. Heerlijk!! Heb ik nodig, een lekker zonnetje. Moet helaas wel werken, maar ja dan na het werk maar lekker in de zon!
Nou, voor als je vannacht moet werken: Rustige wacht en voor als je vrij bent: Fijne vrije dagen!!

Groetjes Anne

Hoi Anne

Het is fijn om te horen dat je vriendin met pco kinderen heeft gekregen.
Dat geeft me weer wat moed.

ik moet het nog even afwachten, straks nog even echo laten maken, om te kijken of er misschien nog een eitje groeit, maar daar heb ik eerlijk gezegd niet zoveel vertrouwen in.
Vrijdag moet ik naar de gynaecoloog, om te kijken wat nu verder gaan doen, omdat de medicatie niet aanslaat.

Het word vanaf dinsdag inderdaad beter weer. Kunnen we weer heerlijk genieten van de zon, kan ik ook wel gebruiken.
Daar wordt je tenminste weer een stuk vrolijker van, als het zonnetje lekker schijnt.

Morgen nog een nachtje en dan heb ik het er weer even opzitten.
Dan heb ik deze week nog 2 avonddiensten en een dagdienst.
En dan volgende week maandag lekker twee weken vakantie.
Heerlijk, ik kijk er echt al naar uit. Heb het laatste half jaar veel extra diensten gedraaid ivm ziekte van een collega.
Als het goed is wordt het dan goed weer.
Ik heb nl al verschillende jaren op een rij vakantie in juni, en telkens goed weer gehad, dus we hebben nog wat in vooruitzicht.

We gaan volgende week maandag een paar dagen naar koudekerke, ff lekker uitwaaien en de gedachten ff ergens anders opzetten.

Ik zal eens flink voor je gaan duimen voor jullie dat het eens snel raak zal zijn bij jullie.
Het is jullie gegund.

Veel liefs Carol

Hoi hoi,
Een goede avond/nacht, tenminste als je dit niet eerder leest.
Koudekerke lijkt me ook wel heerlijk! Lekker effe weg! Een heerlijk zonnetje erbij en dan kan het niet meer stuk!

Vorig jaar had ik ook in juni   vakantie, is me ook prima bevallen! Zo in het voor en na seizoen. Wij hebben dit jaar geen echte plannen. We hoopten namelijk vorig jaar al op een kleintje/zwangerschap, en zoals het er nu naar uit ziet gaan we ook dit jaar weer gewoon met z'n tweetjes. We houden er toch rekening mee met het kiezen van onze bestemming. Misschien nog lekker een paar dagen naar zee.
Heb deze week ook 3 keer een avonddienst, is altijd wel lekker rustig (meestal dan hé). Vind het wel vervelend als ik net in de klusweek zit! Dan na je avonddienst nog feest! ahum!! 's morgens is voor ons helaas geen optie!!

Nou, een rustige nacht nog!
Groetjes Anne

Hoi nogmaals,
vergeet wat te vragen; Hoe was de echo? Goed nieuws?
gr. Anne

Hallo collega's

Ik heb donderdag op vrijdag mijn laatste nachtdienst gehad en zoals het op een ic altijd gaat, is het van de een op andere moment heel erg druk geworden. We hebben 2 extra bedden moeten openen om de patienten kwijt te kunnen. ( een reanimatie uit huis gaat je natuurlijk niet onstabiel over plaatsen) maar de nacht ging zo wel lekker snel. Ik heb zondag nog een vroege dienst gehad en toen is mijn vakantie begonnen. Nog geen uur nadat ik thuis was, kreeg ik telefoon dat mijn vrienden van ons bevallen waren, op nog geen 25 meter afstand van mij. De OK is namelijk naast onze afdeling en toen ik aan het werk was heeft zij een sectio gehad. Heel toevallig dus, maar helaas niets van gemerkt... Ik hoop dat ik haar snel kan opvolgen, alleen weet ik niet exact wanneer mijn NOD is. Na mijn miskraam is mijn cyclus nog al onreglematig. We gaan as vrijdag voor 3 weken naar Frankrijk toe. Als mij cyclus het zelfde is als de vorige keer, dan is dat mijn NOD. Ik hoop dat het waar is, want dan zijn er al 7 weken voorbij als ik terug kom en hoef ik nog maar 1 week te wachten op de verlossende echo. De vorige keer is het vruchtje met 7 weken gestorven en had ik pas met 11 weken bloedverlies. Ik zou toen pas bij 11 weken een echo krijgen en heb dus al die tijd gedacht zwanger te zijn, terwijl het vruchtje al dood was. Ik hoop dit nooit meer mee te maken en mag daarom al vroeg een echo laten maken mocht ik ooit weer zwanger zijn. wie weet komen we wel met z'n vieren terug uit frankrijk.... Hopen mag, maar ik probeer nergens op te rekenen. Ik heb besloten toch maar te gaan temperaturen ondanks wisselende verhalen over ervaringen met onregelmatig werken.. Ik duim voor jullie dat er snel een eisprong zal plaats vinden en dat die dan ook meteen succes vol zal zijn. Houden jullie me op de hoogte?

groeten mama van thijs

Hoi

Hier ben ik weer.
Dit is mijn laatste nachtje gelukkig, dan heb ik er weer 5 gehad.
Ben nu alleen op mijn werk.
De arts is op weg naar de 2e spoedvisite.
Zal dus nog wel even duren voordat ze weer terug zijn.

In september heb ik ook nog eens 3 wkn vakantie.
Als alles dan een beetje meezit gaan we een last minute vakantie boeken.
We weten alleen nog niet waarnaar toe natuurlijk.
Mij lijkt Cuba of mexico, ofoziets wel leuk.
Lekker een verre reis maken en toch goedkoop.
vorig jaar zijn we naar egypte geweest, we hebben toen een cruise gemaakt.
Het was echt een geweldige huwelijksreis.
Alleen was het er bloedje heet, 38 graden in de schaduw.

Vandaag heb ik nog een echo laten maken, maar er groeit nog steeds geen eitje, maar ik had dit wel al verwacht.
Ik was gelukkig wel al vroeg aan de buurt.
Na de nachtdienst meteen naar het ziekenhuis gegaan, en daar maar gaan wachten ipv bij ons op het werk. Ik werk tegenover het zkh.
De gynaecoloog was zo aardig om me al te helpen. Normaal beginnen ze pas om 9.00, nu was is dus al lekker om 8.45 thuis.

Het is nu maar afwachten wat ze vrijdag gaan vertellen, en wat de volgende stappen zijn. Zelf heb ik het idee dat ze een HSG of een laparoscopie gaan doen.

Mama van thijs, ik ga flink voor  je duimen, dat het nu allemaal goed gaat verlopen.

ik houd jullie op de hoogte.
Ik ga zometeen een oom van me nog  wat vervelen, die heeft nu ook nachtdienst.
En dan lekker wat relaxen, tv kijken en evt ff lekker wegdoezelen.

Ik  ben van plan om morgen niet te gaan slapen, ik ga eerst maar wat in het huishouden  doen en 's middag lekker in de zon gaan liggen ( het zal hier vast wel lekker warm  zijn in het zonnige zuiden)  en dan val ik vast wel even in slaap.

Ik  laat wat van me horen.
Tot gauw.

Liefs Carol

Terug
Bovenaan