quote: boosje reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('05-04-2006 14:34:44&apos
);
Hoi Drina,
Fijn om te horen dat jou zoon ook nog niet veel praat. Mijn zoon is dus al twee, net een maandje, en zegt ook niet zoveel. Hij begrijpt echter alles. Als je iets zegt dan pakt hij het meteen en met zijn kleine woordenschat kom je toch een eind.
Die die, Poes bah bah, oho oho. Dan weet ik wel dat de poes de plant heeft om gegooid.
Ben benieuwd wanneer de rest komt, hij zegt soms ineens een woord na en vervolgens hoor je het niet meer. Toen hij een jaar was zei hij oma en opa. En na een paar maanden dus niet meer en noemt ze nu baba en ba.
hoi hoi,
das ook heel herkenbaar ja
napraten dat kan die om het vervolgens ook maar daarbij te laten hihi
en inderdaad praten doet die nog niet veel maar alles begrijpen dat doet hij wel.
sinds een weekje zegt hij nu ook wa doe ie nou? en wa is da? hihi
klinkt heel grappig uit zijn mondje!!!
voor de rest is poes mauw, koe boe ,een(d)kwek, een, tee, die(1,2,3) huptee, opa, oma, bo d bouwer(door zijn neefjes die daar helemaal wild van zijn) hap en dink, en natuurlijk zijn beste vriendinnetje niet vergeten immi(kimberly) de woordjes die ongeveer de hele dag hoort.
liefs mij
ps. iedereen bedankt voor de tips de meest wist en doe ik al maar toch bedankt!!!!
baat het niet schaadt het niet!!!!