Kletshoek

Hoe verschillend kun je zijn? De één is heel erg beroerd en weer een ander heeft een moeilijke stoelgang en weer een ander valt om van de slaap.

Mijn stoelgang is nog steeds lastig, maar het wordt dankzij de laxo beter en ik moet gewoon goed om het drinken denken.

Daarnaast heb ik momenten op de dag dat ik het gevoel heb dat mijn ogen dicht vallen, thuis is dat niet zo erg, maar tijdens het autorijden...echt erg!!!

Hoe gaat het nu met jullie? Al versproken? Al wezen shoppen?

Liefs grotebroer

hoihoi

idd de stoelgang gaat weer iets beter dankzij de laxo en veel drinken! verder voel ik me redelijk goed moet ik zeggen.. soms vlagen van misselijkheid maar dat gaat dan weer over...

vanavond aan schoonouders en mijn ouders vertelt dat we zwanger zijn! super blij zijn ze! We hebben het vertelt met een shirt die Sharon droeg met Geef me een dikke kus want ik word GROTE ZUS!

Ooohhh, wat leuk!!! Dat is ook een leuke tekst, wij hebben er meer een zoekplaatje van gemaakt en ik ben benieuwd hoe de reacties zijn van de oom's en tantes... De opa's en oma's weten het beide wel ivm de mk-en in het verleden.

Ons zoontje mag het shirt aan tijdens het sinterklaas vieren met beide families. Dan ben ik 9,5 week zwanger, maar eerst echo van maandag maar afwachten...pffff!

Liefs grotebroer

oh leuke tekst hoor op het shirt inkie pinkie.
wij wouden het eigenlijk pas rond 18 december vertellen dan gaan we naar me ouders in het buitenland als er niet te veel sneeuw ligt!
we hebben 17 deecember de echo dan ben ik rond 9 a 10 weken, maar valt me wel zwaar me mond houden. wil het ene kant nu al vertellen. misschien dat we toch per post iets gaan versturen, maar dat moeten we nog maar even kijken.
groetjes van

oja ik heb veel last van moe zijn. niet zo fijn met nog 3 kinderen. en last van een vieze smaak in me mond. een enkele keer maar een heel klein beetje niet lekker. groetjes van

ik heb het namelijk ook verteld omdat mijn mams volgende week een mri scan heeft en ze heeft te maken met kanker vandaar nu al vertellen... ben nu 6 weken! en ik begin ook niet erg lekker te worden en dan weten ze ook waarom ik zo ben...

Grote broer: ook erg leuk ze te laten zoeken! hihi idd nog wel ff spannend voor je meid a.s. maandag...

Kidsbaby: leuk hoor dat je na de echo gaat vertellen! snap je helemaal hoe moeilijk het is!
Heel vervelend dat je moe bent en zeker met kids erbij.... ik kan ook niet ff rusten met Sharon... die wil dan geen dutje doen... pfffff dus ook wel lastig om te rusten!

Obstipatie... Men.... ik heb er ook zo'n last van... Ik heb zo'n opgezette buik dat ik vandaag zelfs mijn broek niet meer dicht kreeg. Het is natuurlijk mijn derde zwangerschap, maar vooral mijn darmen maken mijn buik al een 6 maanden buik. Vanavond dus mijn eerste zwangerschaps kleren gekocht. Heel stiekem in de winkel van een goede vriendin. Zij houdt wel echt nog even haar mond!!

Wij gaan het eind van deze week vertellen aan de kinderen. Mijn man zei gisteren tegen de kids of ze niet een broertje of zusje wilden vragen aan sinterklaas, nou ze reageerden meteen, Jaaaaaaa, zoontje zei " ik wil een broertje om mee te voetballen " en dochter zei, "Ik wil een babymeisje met en blauw mutsje" hahaha!! schattig hoor!
Vanmorgen aan ons zoontje gevraagd of hij het nog op zijn verlanglijstje heeft gezet, kreeg ik als antwoord "Ik wil best een baby hoor, maar toch liever een auto van sinterklaas..." Geweldig!!

In het sinterklaas weekend vertellen we het de broers en zussen, ouders weten het al. Na t sinterklaas weekend mag iedereen het ook weten. Ik kan het ook niet lang meer verborgen houden.

Terug
Bovenaan