Obstipatie... Men.... ik heb er ook zo'n last van... Ik heb zo'n opgezette buik dat ik vandaag zelfs mijn broek niet meer dicht kreeg. Het is natuurlijk mijn derde zwangerschap, maar vooral mijn darmen maken mijn buik al een 6 maanden buik. Vanavond dus mijn eerste zwangerschaps kleren gekocht. Heel stiekem in de winkel van een goede vriendin. Zij houdt wel echt nog even haar mond!!
Wij gaan het eind van deze week vertellen aan de kinderen. Mijn man zei gisteren tegen de kids of ze niet een broertje of zusje wilden vragen aan sinterklaas, nou ze reageerden meteen, Jaaaaaaa, zoontje zei " ik wil een broertje om mee te voetballen " en dochter zei, "Ik wil een babymeisje met en blauw mutsje" hahaha!! schattig hoor!
Vanmorgen aan ons zoontje gevraagd of hij het nog op zijn verlanglijstje heeft gezet, kreeg ik als antwoord "Ik wil best een baby hoor, maar toch liever een auto van sinterklaas..." Geweldig!!
In het sinterklaas weekend vertellen we het de broers en zussen, ouders weten het al. Na t sinterklaas weekend mag iedereen het ook weten. Ik kan het ook niet lang meer verborgen houden.