Kletshoek

Inkiepinkie,

Het is wel een shirt hoor maar de tekst grote broer staat in de rupsbanden van de graafmachine. Dus ons mannetje zal vol trots zijn shirt showen, hij is nml dol op alles wat rijdt, vaart en vliegt. Ik ben benieuwd wie het als eerste opvalt, hihi!

Spannende tijden rondom je mams, ik snap dat je het hebt verteld, wie weet is het ook een lichtpuntje.

Ik kan idd ook geen dutje meer doen, 't is gedaan hier met de rust. Soms mis ik dat wel, gewoon even je handen vrij. Nu gebruik ik daar een enkele keer de tv daarvoor, maar dan meer tijdens het koken bijvoorbeeld, safe en rustig, jim jam is favoriet.

Liefs grote broer

MamaBo,

Geweldig hoe kids kunnen reageren, ik moest er erg om lachen, hihi! Hoe ze gaan reageren is wel voorspelbaar zo te horen, die zijn dan helemaal door het dolle heen!!! Leuk hoor!

Ons mannetje heeft het nu ook druk met broertjes en zusjes en babies in de buiken van mama's. Op de psz nu veel mama's zwanger of geweest, dus tja het komt wrs vaak terug in de kring.

Eerder vond ik dat erg naar, toen ik nog niet zwanger was. Nu is het anders, ik geniet wanneer hij zegt dat hij een broertje of een zusje wil.

Liefs grotebroer

Meiden,

Vandaag wel veel gedaan in huis, maar eigenlijk was het een rotdag, lichamelijk voelde ik me prut en had een rot gevoel in m'n buik. Donderdag ben ik naar een crematie geweest en totaal heb ik toen 3 uur gestaan, mijn lijf vond dat blijkbaar 3x niks...

Ik werd er heel onzeker en tegelijk ook een beetje verdrietig van. Het gevoel van een miskraam krabbelt dan weer een beetje naar voren, nu voelt het alweer stukken beter, nu ik weer op het bankje hang.

Liefs grotebroer

Lieve grote broer!

Je ziet wel dat je moet luisteren naar je lichaam! Nu je lekker rust voel je je al wat beter!
pak lekker je rust wanneer je die pakken kan. Met al kinderen om je heen, is dat wat lastiger, maar desnoods maar extra vroeg naar bed! Gisteren en eergisteren lag ik er al 19.00 in. De dagen ervoor heeft mijn dochtertje in het ziekenhuis gelegen, dus die waren erg hectisch (ik ben bij haar gebleven), dus dan maar slaap inhalen! Maak me daar dan ook helemaal niet druk over hoor!!!

Ik heb voor de kids een tshirt met de tekst
Voorkant : Ik ben blij....
Achterkant : Want we krijgen er een broertje of zusje bij !!

Ben heeeeel benieuwd hoe groot de "schok" zal zijn!!! Hahaha

hee allemaal!

ik ben er weer eventjes maar sta niet raar te kijken als ik weer even verdwijn.

ik ben zo beroerd en dood moe.
ik zou zo graag mooi sereen zwanger willen zijn zonder klagen en alles.

zo was mijn schoonzus zwanger..

mensen die het weten blijven zeggen hoort erbij bladiebla en dat weet ik ook wel maar ik zie het gewoon even niet meer zitten na een week lang 24 uur per dag kotsmisselijk te zijn.

zucht.... sorry hoor ik moest het er even uitgooien :)

hoe is het verder met iedereen??
dikke kus"!

Hé Amanda!
Irritant hè die mensen die nergens last van hebben... Een collega van mij is zwanger (nu 5 maanden) en is nog nooit misselijk geweest! En ja soms een beetje moe als ze de hele dag in touw is geweest... ja hehe dat ben ik ook als ik niet zwanger ben! (gromgrom)
Ik vind het heel lastig om de knop om te zetten en te zeggen: nu gaat het even om mij. En mijn werk en het huishouden, die wachten dan maar even.
Het helpt mij wel een beetje als ik bedenk dat ik ruimte aan het maken ben voor een nieuw mensje! En dat mensje is ontzettend welkom!
Sterkte en hou je taai!

Terug
Bovenaan