Kletskous op het CB

Hoi,

Lydia doet het goed hoor! Knappe meid!

Vast dezelfde arts als hier op het CB (CB 's-Heerenberg) Poeh, wat een muts. Kreeg ook dat commentaar over de Duplo. Trek me er lekker niks van aan. Heb genoeg gedoe gehad met Thom. Heb zelfs al een keer een klacht ingediend. Nee, ik heb meer vertrouwen in de kinderarts in het ziekenhuis. Die ziet haar (en Thom)  vaker als het CB. En die is dik tevreden over allebei de kinderen!
Thom is nu over naar de GGD/schoolarts. Kreeg laatst telefoon van ze. Maar ik geloof niet dat ik er iets mee opgeschoten ben..... Kreeg hetzelfde geëmmer weer te horen van ze... Word er zo moe van. Heb er maar geen tijd en energie aan verspilt.

Groetjes, Cathy

Ik vind het echt superknap van Lydia hoor!
Haar  woordenschat is enorm en daar mag je best trots op zijn!
Ik moet nog naar het cb dus ik weet nog niet  of meneertje 'goedgekeurd' gaat worden.
Ik vrees het ergste omdat hij nauwelijks praat(hij is bijna 18 maanden).
Maar goed,ik maak me er niet druk om,de oudste zei pas iets bij ruim 2 jaar,en die loopt nu echt niet achter.
Maar leuk is het wel als ze al zo lekker kunnen kletsen!
Geniet van je kleine kletsmajoor!
Groetjes Tanja.

Ahhhhh, wat een lieve foto!!!

Tja, dat snap ik wel dat ze daar steil achterover sloegen van 137 woordjes bij zo'n puk haha. Wat kun je dan trots zijn he??

Merk trouwens wel dat het hier ook met sprongen tegelijk gaat. Het lijkt wel alsof ze elke dag nieuwe woordjes leert, achter elkaar zet en hele zinnen vormt. Dus ik verbaas en verwonder me ook dagelijks over dat eigenwijze, vrolijk meisje hier in huis.

Zie ik jou trouwens 5 april in Amersfoort, of ben je daar niet bij? Ben wel benieuwd hoe jij eruitziet zonder haar voor je gezicht

Groetjes
Susan

Ik denk wel dat we dan komen ja, hoop een heel eind te zijn met de scriptie, die auto voor de deur doet natuurlijk een hoop...ben ook wel benieuwd naar jou en Sophie.
Lydia leert ook met de dag woordjes erbij hoor. Gisteren had ze het opeens over uitklee en aanklee, en dan ook nog in de goede context! Opeens uitzichzelf, net zoals ze opeensd over de wc begint en haar eigen berenplasstoeltje ook als wc ziet. Dus we   gaan maar eens aan het oefenen.
Groetjes, Rianne en Lydia

Terug
Bovenaan