Kletsmaatjes gezocht

A

Anoniem

Guest
hallo,

Wie zit in hetzelde schuitje en wie heeft zin om af en toe gezellig te kletsen, te klagen, te juichen, te huilen...?

Even voorstellen. Ik ben 30 ben samen met mijn vriend al ruim een jaar bezig om zwanger te worden. Helaas zonder succes. In januari hebben wij onze eerste afspraak op de fertiliteitsafdeling in het ziekenhuis.

Omdat bijna niemand van onze zwangerschapswens weet is het soms wel een beetje eenzaam. Ik zoek daarom wat gezelschap om gewoon eens lekker mee te kunnen kletsen.

xxx

Hoi

Wij hebben ook een grote kinderwens.wij zijn een nieuw samengesteld gezin met 3 kids (3,6 en 7jaar) in co ouderschap.

Mijn man en ik willen nog een kleintje van ons twee. Wij proberen al 1,5 jaar wat komt komt maar de laatste 2 maanden  is onze wens na de zwangerschap heel groot..

Zijn jullie al in het zkh geweest?

Ik ben zo benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren! Vind vooral het wachten afschuwelijk...

Hoi Skybless & Ann,

Ik ben in Juni gestopt met de pil. Omdat mijn menstruatie totaal niet op gang kwam ben ik naar de huisarts gestapt. Daar doorverwezen naar het ziekenhuis en te horen gekregen dat ik pcos heb. Waarschijnlijk weten jullie wel wat dat is en isbdus flink balen. Dinsdag de eerste afspraak bij de gyneacoloog en hopelijk kan ik dan meteen starten met Clomid om een eisprong op te wekken. Ben tot nu toe pas 2 x ongesteld geweest in een half jaar. Heb ook niet echt een idee van wat me te wachten staat. Ik ben heel benieuwd.

Jullie proberen het al wat langer dan ik dus snap dat dat wachten steeds vervelend is. Dat heb ik nu al. Vind het wel fijn dat jullie in m'n beetje in het zelfde schuitje zitten. Hoop niet dat jullie dat verkeerd opvatten want de situatie is natuurlijk vervelend, maar dan begrijpen we elkaar tenminste.

Liefs

Hey zonnetje,
<p style="text-align: left;">Dat vat ik zeker niet verkeerd op hoor. Kan het heel goed begrijpen! Vervelend van je diagnose joh hoor. gelukkig kunnen ze daar volgens mij vrij veel aan doen toch?</p>
<p style="text-align: left;">Wij konden pas in januari terecht. Kijk er heel erg tegen op. Had liever dat het allemaal gewoon werkte. Ben wel heel benieuwd wat eruit gaat komen.</p>
<p style="text-align: left;">Was laatst bij de gyno voor iets anders en die stelde voor dat ze wel even kon kijken. Ik was net in mijn eisprong en een ander eitje stond al klaar. Wel vrij vroeg in mijn cycles maar de afmeting was super. Ik snal er dus niks meer van.</p>
<p style="text-align: left;">Voor nu zitten we gewoon maar rustig te wachten op januari. Verwacht niet dat er deze ronde wat van komt, want ik ga heerlijk genieten van kerst en ouden en nieuw, incl alle alcoholische versnaperingen die daarbij horen.</p>
<p style="text-align: left;"></p>
<p style="text-align: left;">Hoor trouwens graag uodates hoor! Wat zou het fijn zijn als 1 van ons binnenkort eens een positief bericht kan achterlaten :)</p>
<p style="text-align: left;"></p>

Hoi Skybles!

hier ook iets soortgelijks wat betreft er een beetje alleen in te zitten. Proberen nu zwanger te worden maar niemand is hiervan op de hoogte. Tegelijkertijd ga ik elke maand door dezelfde rollercoaster  van wel of niet zwanger. Het is zo moeilijk om niemand te hebben waar je dan (vooral deze maand) je symptomen aan kwijt kan en de daarbij horende emotie. Nu kan ik in jou situatie helemaal begrijpen dat het fijn is om hierover te praten.

!Kletsmaatje present!

(Nog 12dagen tot eerste test)

<p style="text-align: right;"></p>

Ja is inderdaad wel balen, maar weet nu tenminste waar ik aan toe ben. Ik heb ook 3.5 week moeten wachten tot ik terecht kon hoor. Vond ik toen ook heel lang maar nu is het morgen al. Ik zal je op de hoogte houden als ik morgen ben geweest? Wanneer kunnen jullie gaan testen. Ik hoop dat de pilletjes die ik morgen krijg aanslaan!

Liefs

@skybles wij nog niet na het ziekenhuis geweest wel is mijn ventje getest bij de huisdokter en dat zou allemaal in orde zijn

Op het moment ben ik heel humeurig en en moe maar durf er na 1,5 jaar niet meer op hopen.

Terug
Bovenaan