Kletsmaatjes gezocht

Skybles eind december
<p style="text-align: right;"></p>

Iemand een goed idee hoe je de dagen tot NOD doorkomt? Ik zit alle forums af te struinen naar symptomen! 2de kerst Ms! Normaal geen enkele naderende signalen dus al deze "symptomen" moeten iets betekenen toch?  Ik weet ook niet zo goed hoe ik er nu emotioneel mee om moet gaan en vooral hoe over een week als de test negatief uitslaat! Stel inderdaad dat ik een mega schijnzwangerschap doorloop.. ik heb ook geen "innestelingsbloeding" gehad, las ergens ook dat dit niet altijd voorkomt. Kan het ook niet met iemand bespreken, behalve moeders en schoonmoeder ken ik niemand met kinderen (carrière gerichte vriendinnen). Nu staat er online natuurlijk wel een hoop qua wat/waar je doorheen gaat de eerste paar weken. Voelt toch een beetje eenzaam..

zwanger worden.. het is wat..

Symptomen: strakke, vollere borsten (cup trekt het nauwelijks meer)/ steekjes, kramp in lies/onderbuik / hoofdpijn (kan ook door de wens komen) / geen eetlust / vlagen van misselijkheid.

- nog 7dagen

Krijg mijn tekst er niet ingetypt iemand soms nog problemen met iets te poste?

Plu heb bij men eerste ook geen innestellingsbloeding gehad.

Ik heb ook enkele symptonen maar "durf" dit niet te zeggen tegen mijn ventje anders krijgt hij mss.valse hoop. Hoop gewoon zo hard dat het in januari positief is.

Heb precies zo bandenpijn zoals ze zeggen in de buik maar dan denk ik dat kan niet beeld mij dat in ....

AnnVas: dat herken ik.. ik heb in eerste instantie ook niks durven zeggen tegen mijn man, je wilt toch geen valse hoop geven. Nu heb ik het wel gezegd omdat mijn borsten echt heel gevoelig reageren. Tegelijkertijd denk ik aan een teleurstelling als het negatief is en blijkt dat ik het mezelf aanpraat.
///Heb precies zo bandenpijn zoals ze zeggen in de buik maar dan denk ik dat kan niet beeld mij dat in ….///
die gedachte gaat ook telkens door m'n hoofd! - ik kan me deze pijntjes toch niet inbeelden?Het is zo tastbaar? Pfoee..</p>
<p style="box-sizing: border-box; margin: 0px 0px 1em; padding: 0px 0px 12px;"></p>

Terug
Bovenaan