Kletspraat

Zullen we hier de leuke uitspraken van onze kids plaatsen???

Eerst even eentje van nick

Jurgen had last van muggebulten en best grote zegt nick tegen hem " zijn dat van die dingen zie mama ook heeft" wijzend naar mijn borsten

Tess had haar luier niet goed zitten zegt ze "mama tesse au piemel"

Nou kom maar op met die uitspraken of rare zinnen

Leuk! Ik heb in de badkamer een laatje gereserveerd voor mijn tamponnetjes en andere dat soort dingen zooi...   Thomas kijkt altijd overal rond en ik heb hem uitgelegd dat dat pampers zijn voor mama.... Dus elke zaterdag bij de etos EN de C1000:

Mama, pampertjes voor mama!!!

Ik zit ook altijd standaard met een plukje haar boven op mijn hoofd te spelen, heerlijk relaxend is dat WHAHAHA! Dus als we bij iemad op visite gaan gaat meneer doodleuk er lekker voor zitten en pakt een plukje haar vast en zegt dan: AHHHHHHH mama ook!

Kus, Marieke
PS: Waarom heb ik gelijk het idee dat ik mezelf voor l*l zet??

Hahaha, leuk onderwerp!

Julian plakt nog niet meer dan 2, of hooguit 3 woorden aan elkaar, maar kan met zijn volume ook  flink de aandacht op zich vesten.
Al een paar keer in een winkel voor gekomen:

MAMA!! POET!!! en dan met beide handen op zijn billen slaan.
(hoef ik jullie niet te vertellen wat hij bedoelt denk ik).

Groetjes,
Ellen mv Julian

Oh en vanavond onder het eten...
Ik had hier al eens gelezen dat kindjes de woorden  omdraaien in hun poging het uit te spreken, maar dat had ik Julian nog niet  horen doen, tot vanavond...En we aten kip, whahahaha!

Dus Gert aanmoedigend: grote kip!
En ik er overheen: lekkere kip? hahahahaha!

Leuk onderwerp!

Mijn favoriet is toch wel deze:

Tijdens het eten zat Lukas alles na te zeggen en op een gegeven moment zeg ik tegen hem: "Je bent net een papagaai" waarop hij zegt: "mamagaai"!

Verder zegt hij tegen iedereen die een beetje grijs is Opa of oma. Maar het wordt pas genant als je in de apotheek staat, naast een kale man van een jaar of 35 en die wordt ook met Opa aangesproken.

Annemieke

Hier hebben wij ook een papegaai en dat heeft er toe geleid dat ze in de vakatie tegen haar papa (die zei dat ze iets niet mocht)zei " stoppen papa, hou je gjote mond!"

Terug
Bovenaan