Kletspraat

Fabio wil steeds zingen. Dan zegt ie: mammie singe klaas (sinterklaas)?

En dan zing ik;
Sinterklaas kapoentje, gooi wat in mijn schoentje
Gooi wat in mijn laarsje........

En dan zingt Fabio: Dankak klaasje!

Of als hij iets ziet van coca-cola, dan zegt ie: mamma cola! En ziet ie iets van Heineken bier, dan zegt ie: Opa bier!

Groetjes van Cissy

euhm Thomas heeft afgelopen zondag een woordje (van kameraden van manlief) een beetje raar woordje geleerd. Namelijk HOMO en dat vindt meneertje erg leuk om te zeggen. Ik zeg al steeds nee het is NO NO ik dacht dat ik van dat woordje af was maar gister zei hij steeds weer dat ene woord.

Hoi hoi,

Ik reageer niet zo vaak maar vond de uitspraken van jullie kids  wel erg leuk!!

Hier dan ook eentje van David.

David ging met papa frietjes halen, mama dekte intussen de tafel.
Komt hij trots en enthousiast  met een zak frietjes binnenlopen, en zegt:

"hhhmmmmmm, mama: tietjes"!!!

Groetjes Sascha.

Hier ook een paar leuke:

Zoals veel kleine kinderen kan Rebecca de r niet zeggen. Of ze zegt hem niet of een andere letter.

Als ze een vlieg-spin-bij-mier-mug ziet, wil ze die pakken.
Maar een wesp of bij is niet zo handig. Ik heb haar uitgelegd dat die prikt...en dat doet pijn/au hihi...wat denken jullie??
Loopt ze buiten en ziet een bij, ik vertel haar dat het een bij is. Roept ze heel hard:
"Bij niet pakken, PIK"

Zo ook weet ze dat een kikker "Kwak" zegt, maar helemaal goed zegt ze het niet. Wat doet een kikker? Rebecca zegt daarop f*ck. Erg he???? Dan schaam ik me echt als we buiten lopen. En dan zegt ze het nog een paar keer achter elkaar ook, want kikkers zeggen niet 1x kwak, maar een paar keer achter elkaar. We wonen dichtbij water en daar zitten veeeeel kikkers. Een tijdje geleden hoorde we die de hele tijd. Als ze het hoorde ging ze die kikkers nadoen, maar dan een beetje fout.

Vanmiddag nog iets leuks:
Rebecca haf gepoept (rook ik), ze wilde net op haar stoeltje gaan zitten. Gaat ze zitten en zegt tegen mij: "Mama, op poep zitten, mag dat?" Want ze voelde blijkbaar toch wel iets........!!!!!!!

haha wat een leuke uitspraken.
Over schamen op straat kunnen we ook mee praten. Mirthe roept ook de pas en te onpas "broei heeft piemel, papa heeft gjote piemel!"

Terug
Bovenaan