Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Hey dames!
Vandaag controle gehad bij de gynaecoloog, er is afgesproken dat we op 11 februari een plan van aanpak gaan maken...afgelopen maandag op extra controle geweest in het ziekenhuis vanwege aanhoudende weeen...ik bleek een bacterie in mijn urine te hebben die de weeen veroorzaakte...
Nu dus aan de antibiotica...
Vandaag stond de controle al gepland bij de gyn en nu is er al gesproken over longrijpings injecties en toch de kleine met 37 weken ongeveer gaan halen...
Of dit dan alsnog een keizersnede wordt dat hoor ik dan!
De kleine dame woog nu al 3227 gram!!! Dus die groeit de pan uit...
En aangezien dat niet stopt met de insuline spuiten gaan ze het zekere voor het onzekere nemen...
Dusss ik hou jullie dames op de hoogte!!

Liefsss

Och jeetje, annemarie, heftig zeg! Injecties???! Hoeveel weken ben je nu dan? Beterschap en rustig aan! X

Hey vitanova!
Jaa injecties.. om de longetjes te rijpen..ben benieuwd ik ben morgen precies 34 weken...
Ik zal het rustig aan doen lieverd :)

Xxxx

...ik bedoel...: dat er überhaupt zoiets bestaat! Onvoorstelbaar wat de artsen allemaal kunnen!

Vandaag is hier een bijzondere dag: het was mijn eerste uitgerekende datum...Ik ben heel blij en dankbaar dat ik op deze dag nieuw leven mag voelen dat in mij groeit. We zijn nu ah aftellen tot de 20-wk echo van di en ik merk dat ik dat heel spannend vind.

Jeetje Annemarie wat heftig allemaal ! Doe je rustig aan ! Houd ons op de hoogte hoe het met je gaat.

Xx

Bweh... Gisteren ongesteld geworden... Hopelijk gaat het bij jullie allemaal een beetje beter deze ronde! Ik volgende ronde nieuwe kansen ;)

Balen ciliex en shivvan!
Duimen op beter nieuws de volgende keer!

Ja koekie en andere dames ik hou jullie op.de hoogte!

Xxxx

Terug
Bovenaan