Kletstopic voor de meiden van de nieuwe nod!

Stomme site. Maakt mn berichtje niet af.

Ben ook nog niet ongesteld dus het zal wel.
Ben er heel de dag een beetje sip door

Hey @cilliex

Aahh balen man! Ik begrijp enorm goed dat je er sip door bent...is toch iedere keer een teleurstelling...wel raar dat je niet ongesteld word?
Dat van die 4 stukjes vlees volzitten herkenbaar!!
Vandaag een enorme hangdag gehad met Dani veel slapend op mijn borst vanwege krampjes ach ja geeft niets :)

Ridderkerk jaaa dat ken ik wel hahaha lachuh man :)
Gisteren sprak ik mijn stomme nichtje die nu 16 weken zwanger is ze heeft ook pcos en het geluk dat ze binnen 6 mnd zwanger geworden is...en dan zo zitten tetteren van ja je moet er gewoon niet teveel mee bezig zijn blabla wilde haar echt slaan man! Ik zei ook hallo je moet eens ff dimmen alsof ik 4,5 jr er steeds mee bezig ben geweest en dan nog je kunt het gevoel niet uitschakelen dat je graag een kindje wil!!

Zulke mensen wens ik echt nare dingen toe bah :-/

Dus ik ga duimen dat je toch misschien stiekem zwanger bent en anders ben ik jouw zonnetje goed?

Xxxx

Hoi meiden,

Wat lees ik allemaal leuke dingen :) Hier helaas nog niet zoveel supernieuws. Vandaag, na een cyclus van maar liefst 72 (!!!) dagen, toch weer ongesteld. Mijn lijf voelde ook geen dag anders dan ik me 'normaal' zou voelen, dus ik wist ergens wel dat ik niet zwanger was.
Nu maar weer vol goede moed op naar de volgende ronde, wat ronde 4 wordt, maar ik heb dus geen flauw idee wanneer ik zal ovuleren danwel een NOD zou hebben. Maar voorlopig houden we het hier nog even simpel en niet spastisch, ik zit nog niet zo te wachten op bijv. ovulatietesten etc.
Wel een beetje een domper dat het zo enorm onregelmatig is bij me :(

Hey shivvan!

Jezus wat een lange cyclus?? Heb je daar ooit naar laten kijken toevallig? Het lijkt verdomde veel op mijn cyclussen door pcos ontstaan die namelijk...
Dan hebben ovulatietesten idd geen enkele zin dan is het zonde van je centen zelfs die goedkope vd action is dan zonde!

@cilliex ik las ergens anders dat je nu al 11 dagen overtijd bent?? Je ging weer opnieuw testen nu toch?? Ik hoop echt dat je toch een positieve test hebt want Tjongejonge wat een toestand...

Hier gaat alles goed! Dani doet het allemaal prima en heeft net als ieder mens op de aardbol rotdaagjes ertussen zitten waar dan vaak krampjes aan bod komen of gewoon ff lekker huilen omdat ze dat willen...geeft niets vandaag is ze voorbeeldig namelijk!
Ze eet en slaapt vandaag veel dus primaaa!
Mooi weer deze week ladies lekker genieten en ik hoop snel wat te horen van jullie ;-)

Liefsss

Hoi Annemarie,

Nee nog nooit naar laten kijken, is mijn 4e menstruatie na stoppen pil, heb 12 jaar pil gebruikt, dus laat nog heel ff rustig afwachten. Ben pas begin oktober gestopt met pil, dus 4 menstruaties in een half jaar is nog niet eens heel verkeerd dacht ik?

Wat fijn dat Dani t z o goed doet :) Hopelijk heeft ze niet teveel rotdagen ;) is t voor jullie ook nog te doen :p

Ook wel benieuwd naar Cilliex haar evt nieuwe test ;)

Liefs

Ahh sorry meiden dacht dat ik al gereageerd had. Soms doet die site zo stom.

Ben afgelopen vrijdag ongesteld geworden.. wel fijn dat we weten waar we aan toe zijn, maar was toch wel teleurgesteld.
Had toevallig afgelopen cyclus tarwekiemolie gebruikt.. doen we dus ook niet meer!!
Aankomende maand laat ik t ook lekker voor wat t is. Gewoon wanneer we zin hebben en niet omdat het moet!

Jeetje wat een enorm lange cyclus Shivan, hoop voor je dat het deze maand weer een beetje normaal is.
Vond dit van mezelf al veel te lang.

Fijn dat alles goed gaat Annemarie!!
Met je litteken ook alles goed?
Niet heel veel last meer ervan?

Idd deze week word t heerlijk weer!
Hou dr van. Vandaag ook heerlijk in de tuin gezeten.
Hier gaat verder wel alles goed, hoop wel dat ik het een beetje los kan laten. Merk dat ik zo sacherijnig word als ik ongesteld ben. Bah dat me vriend nog bij me is.. haha t is een wonder!!

Fijne avond meiden!
Liefs Xxx

Terug
Bovenaan