kleur babykamer

Hoi, zijn jullie ook zo druk met alle voorbereidingen op de komst van jullie kindje. Erg spannend vind ik het. Even een wat luchtigere vraag. Ik ben zo benieuwd welke kleur jullie babykamertje gaat krijgen? Ik weet nog niet of het een jongetje of een meisje wordt en ben nog aan het dubben welke kleur ik moet kiezen. Wat hebben jullie? Misschien brengt het me op een idee. Bedankt hoor.
Sofie
 
Hoi,
Ja, het is zeker spannend! Wat betreft de kleur, daar heb ik over nagedacht. Ik denk dat het verstandig is om een lichte basiskleur te nemen, zoals creme bijv. In ieder geval geen blauw of roze. En dan na de geboorte de kamer verder in te vullen met typische jongens of meisjes spullen. Dit ben ik van plan. Ik hoop dat je er verder mee komt.
Enne, geniet lekker verder van de spanning!
 
wij hebben nog heel mooi behang op een kamertje zitten (voorheen studeerkamer). de kleur is lichtblauw. en dat laten we er lekker opzitten. en we gaan er ook niet overheen verven vinden we zonde van het mooie behang. en tja als het een meisje wordt dan is het gewoon water of lucht.
ik ga me geen drukte maken om een kamertje. ik snap niet dat sommige hele verbouwingen gaan doen.
 
Wij krijgen een meisje, maar hebben als basiskleur blauw. Ik vind niet dat dat alleen bij jongetjes kan, blauw is gewoon een hele mooie kleur! De muren zijn lichtblauw en de spulletjes die er staan wat donkerder (badje, dekentje, waskussenhoes e.d.)

Ik vind rood trouwens ook héél mooi, maar het schijnt dat baby's daar onrustig van worden.

Succes met inrichten!
Liefs, Pam
(40+2)
 
Rood schijnen baby's juist een hele mooie kleur te vinden heb ik gehoord, ze vinden felle kleuren het leukste.... Wij gaan denk ik voor neutrale kleuren als geel of oranje en rood...
 
De muren zijn nu heel licht blauw en dat laten we zo, verder lichte meubeltjes in waarschijnlijk wit en als accent kleur denk ik nu aan appeltjes groen. Vind dat dit kan bij jongens en meisjes.
 
Terug
Bovenaan