kleur babykamer

Hoi,
Wij hebben als basiskleuren roomwit en terra. Op 2 muren een geinig retro-behang (beetje Escher-achtig, soort bewegend dambord), kleur lichtgrijs en wit. Meubels hebben we zelf gemaakt.
Verder hebben we gordijnstof die wat bonter is qua kleur, ook abstracte patroontjes.
 
1 muur en 1 deur knalgroen, de kast zilver met een stuk schoolbordenverf en verder oranje en rode accenten. Niet schattig dus maar onze dochter is erg gek op haar kamertje. Ik ben op mijn gevoel afgegaan en dat zei me dat het geen schattig kindje zou worden maar een stoere en dat is ze ook. Heb je al in "het baby- en kinderkamerboek" gekeken? Misschien staan daar nog wat ideeen voor je in.
Groetjes
 
Wij hebben donkerhouten/kastanjekleurige meubels. De muren behangen wij met verschillende soorten behang van de speciaalzaak in creme met een beetje camelkleur. Er staan allemaal rustig getekende dieren op, wel heel leuk.
Een vrij rustig kamertje, dat voor zowel een jongen als een meisje kan, en niet alleen voor baby's maar ook als ze wat groter zijn.
Ik moet zeggen, dit behang is wel wat duurder dan bij een Praxis of zo, maar kijk eens zo'n boek in. Misschien doe je wat ideeën op en kun je hetzelfde soort behang ook ergens goedkoper halen?? (is mij niet gelukt, maar hoor van genoeg mensen dat het ze wel lis gelukt)
 
Hetzelfde bijna als Ilonka! Gele muren met een band van Winnie the Pooh. Verder schilderijtjes van Winnie, Knorretje etc. hartstikke leuk, ik zou er bijna zelf gaan slapen! Op de kasten en de deur hebben we plakplaten van Winnie, Iejoor en Tijgetje.
 
Terug
Bovenaan